• Facebook
  • Twitter
  • RSS

28. SOF: Mladi kreativci, čas je, da se pokažete!

Tudi na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu bo tekmovanje za najboljše mlade kreativce do 30. leta starosti. Prijavite se lahko do 25. marca 2019.

Prijavljeni kreativni dvojci bodo imeli 24 ur časa za snovanje rešitve na razpisani brif. Celoten proces ustvarjanja rešitev bo potekal na lokaciji festivala. Zmagovalca natečaja bosta pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice odpotovala na festival Cannes Lions 2019, kjer se bosta udeležila globalnega tekmovanja »Young Lions« v kategoriji »Digital«. Lani sta Slovenijo v Cannesu zastopala Medeja Kraševec in Damijan Penič (Luna TBWA)

Več o tekmovanju si lahko preberete tukaj.

Znan preliminarni konferenčni program

Rdeča nit 28. SOF-a so meje in odgovornosti aktivne uporabe družbenih in tradicionalnih medijev. O tem bodo razpravljali udeleženci na okrogli mizi, ki jo bo vodil Peter Frankl, direktor Financ. Stephen Croncota, ki je v svoji karieri delal za podjetja Warner Bros., Sony Pictures, Escada, Condé Nast, bo predaval o pomenu v transparentnosti (in kako jo doseči) v času, ko so potrošniki bolj informirani in cinični kot kdaj koli prej. Teme pobega v navidezne svetove oziroma igričarstva se bo lotil  transmedijski umetnik Simon Wilkinson (CiRCA69), »kulta inovacij« pa Mark Adams, vodja inovacij pri medijski družbi VICE. Na povabilo Gregorja Žaklja, ustanovitelja Creative Mornings Ljubljana, na SOF prihaja ameriški grafični oblikovalec David Carson.

B-report: na SOF-u tudi tokrat najboljše iz regije

V uredništvu Marketing magazina že četrto leto pripravljamo B-report, ki bo tudi tokrat izluščil največkrat nagrajena kreativna dela ustvarjalcev iz regije nekdanje Jugoslavije. Na 28. SOF-u boste lahko premierno izvedeli, katere oglaševalske akcije, kreativne agencije in njihovi naročniki so bili najboljši v letu 2018.

Več o programu letošnjega SOF-a si lahko preberete na uradni spletni strani.