• Facebook
  • Twitter
  • RSS

inOrbit 2019: Nova znanja, nove ideje za rast

Regionalna konferenca digitalnega marketinga inOrbit se letos predstavlja v obogateni različici. Med 13. in 15. marcem boste lahko v Portorožu prisluhnili zgodbam mednarodno priznanih mentorjev in govorcev, ki bodo delili nasvete in trike, o tem kako izboljšati svoj digitalni nastop in poslovne rezultate ter pospešiti rast podjetja.

Kot pravijo v agenciji Red Orbit (organizatorjih inOrbita) je glavna novost letošnjega dogodka dodaten konferenčni dan (13. marca), ki je namenjen samo delavnicam. Gre za popolnoma ločen dogodek in po besedah organizatorjev odlična priložnost za vse, ki želijo utrditi znanje specifičnega področja. Delavnice bodo potekale v majhnih skupinah, s poudarkom na praktičnem delu. Več o delavnicah si lahko preberete tukaj.

Med drugim bodo predavali Arnoldo Acbrera (Ikea), Leonardo Saroni (Booking), Lee Odden (TopRank Marketing), Michał Chelchowski (Facebook), John Collins (Intercom), druge govorce pa lahko preverite tukaj.

Konferenca bo sicer vsebinsko razdeljena na tri vsebinske sklope.Sklop »Strategy track« predstavlja novosti, trende in orodja, ki postajajo vodilna tehnologija v digitalnem marketingu. Osredotoča se na znanje, ki je potrebno za strateške usmeritve podjetja. Pokrivali bodo teme od vsebinskega marketinga, uporabniške izkušnje, vplivnostnega in mobilnega marketinga do glasovnega iskanja in kako organizirati digitalno ekipo znotraj podjetja.

Predavanja v sklopu »Deep dive« bodo bolj specializirana, primerna za vse, ki že imajo nekaj predhodnega znanja. Glavne teme bo oglaševanje na Facebooku in Googlu, optimizacija in hitrost spletnih strani, avtomatizacija na Instagramu, video v živo, digitalna analitika, optimizacija konverzijske stopnje, vsebinski marketing ter številne druge.

Druga novost letošnje konference je sklop predavanj »E-commerce«. Namenjen je vsem, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Pokrite bodo teme, kot so odločevalski proces potrošnika, kako kupce zadržati, klepetalni boti (chatboti), kako zapolniti vrzel, ki nastaja zaradi vse večje uporabe mobilnih naprav, optimizacija zaključka nakupa, dinamični remarketing na Facebooku, produktni oglasi, kako privabiti kupce preko spleta v fizične trgovine in podobno.

Vse informacije in program konference, ki bo med 13. in 15. marcem v hotelu Bernardin v Portorožu, najdete tukaj.