• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Organizatorji festivala Dani komunikacija objavili imena prvih govorcev

Hrvaški nacionalni oglaševalski festival Dani komunikacija je napovedal imena prvih govorcev. Letos se program ne bo prekrival z našim SOF-om, saj bo v hotelu Lone v Rovinju potekal med 28. in 30. marcem 2019.

 Od govorcev so zdaj organizatorji (Hevaško združenje oglaševalskih agencij oziroma HURA) napovedali Matta Biespiela, nekdaj direktorja razvoja blagovnih znamk pri McDonald'su, zdaj pa samostojnega svetovalca na področju znamčenja. »Statistični podatki potrjujejo, ali imate prav. Tehnologija vašemu delu pomaga pri ugotavljanju namena, le kreativnost pa vas naredi posebne,« je Biespiel napovedal predavanje »Zakaj bi morale biti vaša blagovna znamka bolj karizmatična?«. Organizatorji ga še posebej izpostavljajo, ker je bil eden vodilnih pri McDonald'su, ko je ta na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions prejel naziv najbolj kreativne blagovne znamke leta 2014.Drugo veliko ime pa je Yousef Tuqan Tuqan, vodja oblikovanja in inovacij v svetovalnem podjetju Accenture Interactive. Na predavanju »Nova plemena arabskega sveta« bo udeležencem predstavil rastoči arabski (digitalni) trg in digitalno povezanost na Bližnjem vzhodu. »Roboti prihajajo in čas je, da vas zaskrbi,« pravi oblikovalec Che-Wei Wang, sicer diplomant univerz MIT in NYU, ki je razstavljal tudi v Muzeju moderne umetnosti (MoMa).. Na predavanju bo pojasnil, kako (če) lahko stroji osvojijo oblikovalsko razmišljanje.

»Letos v Rovinju brišemo meje in se povezujemo s celim svetom. Potrdili smo prihod globalnih voditeljev in zaradi tega so moja pričakovanja jasna. Hrvaška mora v the treh dneh postati središče komunikacijske industrije,« je povedala Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala in programska direktorica.