Na nedavni konferenci Galaksija marketinga v Ljubljani so glavni govorci Pam Neely (ZDA), Helen Schrader (Nemčija) in Neil Morley (Velika Britanija) izpostavili tri trende. Poudarili so pomembnost prilagajanja vsebin mobilnim napravam (»mobile first«), naložb v dobro ekipo in zgodbo blagovne znamke ter testiranja kot podlage za izboljšave.
Po besedah tujih strokovnjakov je znanje marketinga v Sloveniji na visoki ravni, ostaja pa prostor za izboljšave v hitrejši implementaciji novih trendov, testiranju in boljši uporabniški izkušnji. »Velike znamke ustvarjajo velike zgodbe. Velike zgodbe ustvarjajo velike ekipe. Tako preprosto in zahtevno. Negujte svoje odnose, vlagajte v ekipe ter osvežujte osnovno sporočilo zgodbe vaše znamke. In vedno imejte v mislih zaupanje in zadovoljstvo vaših kupcev,« je povedal Britanec Neil Morley, lastnik in direktor marketinške agencije Cat’s Eye Communications.
»Analizirala sem 75 spletnih strani medorganizacijskih ponudnikov v Ljubljani. Samo 53,7 odstotka jih je uspešno prestalo test »mobile friendly«. Torej je kljub relativno visoki ravni znanja še marsikaj potrebno prenesti v prakso. Optimizacija vseh komunikacijskih kanalov za mobilne naprave je osnova, šele potem sledijo naprednejše tehnike,« opaža Pam Neely, ameriška strokovnjakinja za digitalni marketing.Vsem, ki želijo uspeti v digitalnem marketingu, sporoča: »Najprej mobilno!«
Na konferenci so poleg omenjenih tujih govorcev predavali še Simon Novosel, vodja marketinga v podjetju Adria Mobil, avtor Robert Rolih in organizator dogodka Martin Korošec.