• Facebook
  • Twitter
  • RSS

8. Outstanding: Najbolj izstopajoči dosežki zunanjega oglaševanja v Sloveniji

Jutri bo v ljubljanski Operi že osmo leto zapored potekala slavnostna prireditev Outstanding, na kateri bodo nagradili inovativno uporabo zunanjih medijev v Sloveniji v letu 2018.

Ponudnik zunanjega oglaševanja Europlakat projekt Outstanding izvaja že osmič. Glavna novost letošnjega dogodka je nova tekmovalna kategorija digital, ki odraža enega od trendov v zunanjem oglaševanju, in sicer uporabo digitalne tehnologije. O tej smo se v intervjuju pogovarjali z Jako Hemlerjem, vodjo digitalnih medijev pri Europlakatu.

Sedemčlansko strokovno žirijo, ki ocenjuje najboljša dela v petih tekmovalnih kategorijah (širši pregled del si lahko ogledate na uradni spletni strani), vodi Mojca Randl, ustanoviteljica in direktorica skupine Formitas. Intervju z njo si lahko preberete tukaj. Poleg nje so v žiriji še Mojca Avšič, direktorica marketinga za množični trg v Telekomu Slovenije, Janja Štular, vodja marketinga v Sparu Slovenija, Valentin Bufolin, vodja marketinga v Lidlu Slovenija, Ana Šušteršič, kreativna direktorica v Agenciji 101, Miha Bevc, kreativni direktor in partner v agenciji BPCS, in Aleš Kočevar, kreativni direktor v agenciji Saatch&Saatchi Ljubljana.

O letošnji celostni podobi dogodka, ki je delo agencije Luna TBWA, si lahko preberete tukaj, o lanskih zmagovalcih pa tukaj.