• Facebook
  • Twitter
  • RSS

28. SOF: Naj se tekma začne!

Odprte so prijave na tekmovalni del 28. Slovenskega oglaševalskega festivala; oddate jih lahko do 26. februarja 2019. Organizatorji so napovedali tudi imena prvih govorcev, ki bodo med 11. in 12. aprilom 2019 stopili na govorniški oder hotela Kempinski Palace v Portorožu.

Žirijo 28. SOF-a bo vodil Anže Jereb, izvršni kreativni direktor v agenciji BBDO za Ukrajino in Srednjo Azijo. Krajši pogovor z Jerebom si lahko preberete tukaj. Med drugim pravi, da se mu z vidika funkcije predsednika žirije 20-letna odsotnost iz Slovenije ne zdi težava, kvečjemu nasprotno. »Mislim, da je prav to prednost. Razumem slovensko kulturo, a nisem obremenjen z modnimi muhami ali konkurenčno »borbo«.« Jerebu se bodo pri ocenjevanju del pridružili Kristijan Andoljšek, umetniški direktor v Innovatifu, Luka Bajs, kreativni direktor v Grey Ljubljana, Miha Bevc, kreativni direktor in partner v BPCS, Robert Bohinec, kreativni direktor v Futuri DDB, Maša Butara, direktorica vsebin in digitalnih strategij v agenciji Luna\TBWA, Drago Mlakar, kreativni direktor na Pristopu, Sašo Petek, kreativni direktor v Agenciji 101, in Urška Saletinger, vodja korporativnih komunikacij v Abeliumu.

Žiriji se bodo v drugem krogu ocenjevanja (v okviru tekmovalne skupine upravljanje znamke) pridružili še trije predstavniki oglaševalcev, in sicer Valentin Bufolin, vodja marketinga v Lidlu Slovenija, Metka Kejžar, direktorica trženja in odnosov z javnostmi v Autocommerceu, in Petra Žagar, vodja marketinga blagovnih znamk v Ljubljanskih mlekarnah.

V tretjem krogu ocenjevanja sledi novost. Žiriji se bodo namreč pridružili še trije kreativni direktorji iz jadranske regije, in sicer Vanja Blumenšajn (Señor, sicer aktualna agencija leta na Hrvaškem), Veljko Golubović (New Moment) in Jana Savić Rastovac (McCann Beograd).

Spremembe v tekmovalnem delu

Tekmovalni del je Svet tekmovalnega programa SOF pod vodstvom Petre Krulc, izvršne kreativne direktorice pri Grey Ljubljana, po zgledu Zlatega bobna preuredil v sekciji kaj in zakaj. V sekciji kaj bo žirija dela ocenjevala skozi prizmo forme komunikacije, torej formata, kanala, medija in podobno, v sekciji zakaj pa skozi prizmo namena komunikacije. Uvedli so tudi novo veliko nagrado - SOF SOF-a. To bo postalo delo, ki bo med tajnim glasovanjem za velike nagrade prejelo najvišjo skupno oceno primarne žirije in treh pridruženih žirantov iz regije.

Znani prvi govorci

Na festivalskem odru bomo lahko videli Marka Adamsa, vodjo inovacij pri VICE Media, Danielo Bervar Kotolenkoin Eneja Gradiška iz podjetja CorpHub, transmedijskega umetnika Simona Wilkinsona in Gregorja Žaklja, ustanovitelja in umetniškega direktorja studia VBG. Rdeča nit 28. SOF-a so sicer meje in odgovornosti aktivne uporabe družbenih in tradicionalnih medijev.

B-report: na SOF-u tudi tokrat najboljše iz regije

V uredništvu Marketing magazina že četrto leto predstavljamo B-report, ki tudi tokrat izpostavlja največkrat nagrajena kreativna dela ustvarjalcev iz regije nekdanje Jugoslavije. Na 28. SOF-u boste lahko premierno izvedeli, katerih deset oglaševalskih akcij, kreativnih agencij in njihovih naročnikov se je v letu 2018 najboljše odrezalo.