• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dogodki tedna

Po krajšem pred-, med- in poprazničnem zatišju se vračajo marketinški dogodki.

Društvo za marketing Slovenije nadaljuje s serijo izobraževalnih dogodkov Marketing TOPX, ki bo v sredo, 23. januarja v prostorih GZS.  dr. Mitja Pirc bo predaval o poslovnih strategijah in taktikah, ki jim v marsikaterem podjetju posvečajo premalo pozornosti, imajo pomanjkanje razumevanja ali premalo definirane odgovornosti.Več podrobnosti o program najdete tukaj.

Na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani bo v sredo in četrtek  (23. in 24. januarja 2019) 10. Poslovna borza Conventa, ki se s programom osredotoča predvsem na kongresni turizem in organizacijo dogodkov. Del programa bo namenjen tudi okroglemu jubileju.

Če se boste med 23. in 24. januarjem mudili v New Yorku, velja nameniti nekaj pozornosti Konferenci o marketinški tehnologiji Adexchanger: Industry Preview. Na njej bo kar nekaj predstavnikov tehnoloških težkokategornikov, Google bo na primer predstavljal podpredsednik medijskih platform Sean Downey, Twitter globalni podpredsednik za vsebinska partnerstva Matt Derella, Facebook pa podpredsednik za poslovna in marketinška partenrstva David Fischer. Dvodnevna konferenca o tem, kaj v naslednjih dvanajstih mesecih pričakovati v marketinški tehnologiji, je že skoraj razprodana, več o programu pa si lahko prebrete tukaj