• Facebook
  • Twitter
  • RSS

44. svetovni kongres IAA: od direktorja Unileverja do robotke Sophie

Med 20. in 22. februarjem 2019 bo v Indiji v Kochiju 44. svetovni kongres Mednarodne oglaševalske zveze (IAA). Na dogodku s sloganom »Dharma blagovnih znamk« bodo nastopila številna znana imena iz marketinškega sveta, med drugim tudi direktor Unileverja, direktor marketinga Alibabe in direktor agencijske mreže BBDO.

V današnjem dinamičnem svetu pojem blagovne znamke ni več omejen le na izdelek ali storitev. Nekatere največje blagovne znamke so ljudje. Hkrati mlajši in zahtevnejši potrošniki iščejo več kot dobre lastnosti izdelkov,« so organizatorji napisali na uradni spletni strani dogodka.

Poskrbeli so za zanimiv nabor predavateljev. Na govorniškem odru se ne bodo zvrstila najbolj znana imena iz sveta oglaševanja, kot so Paul Polman, direktor Unileverja, Andrew Robertson, direktor agencijske mreže BBDO, Marc Pritchard, vodja blagovnih znamk v P&G-ju, Jaques Seguela, podpredsednik agencijske mreže Havas, Hans-Paul Burkner, predsednik The Boston Consulting Group, Chris Tung, vodja marketinga v Alibabi, in Carolyn Everson, podpredsednica marketinga pri Facebooku. Svoj pogled na oglaševanje (predvidevamo) pa bodo z zbranimi delili še robotka Sophia, nekdanji teniški zvezdnik Andre Agassi, duhovni vodja Ravi Shankar in indijska igralka Deepika Pandukone.