• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dogodki tedna

Ta teden bodo na svoj račun prišli predvsem tisti, ki jih zanima digitalno oglaševanje.

Društvo za marketing Slovenije v okviru dogodkov Vedoželjnik v torek, 4. decembra 2018, ob 17. uri v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije v Ljubljani gosti Matijo Torlaka (Digital School) in Aljaža Košmerlja (Inštitut Jožef Štefan). Na predavanju  bosta s praktičnimi primeri pokazala, da sta »umetna inteligenca in strojno učenje že del našega vsakdana in da lahko tehnologijo danes uporabimo praktično na vsakem koraku«. Več o dogodku si lahko preberete tukaj.

Na prihodnost pa se osredotoča letošnja zadnja, 12. IAB Akademija, na kateri bodo v poslovnem prostoru Edvard na Igriški ulici v Ljubljani v sredo, 5. decembra, ob 13. uri izpostavili digitalne potenciale za leto 2019. O programatičnem oglaševanju bo govoril Simon Struna (iPROM), o video oglaševanju Maka Lippai Senekovič in Živa Zore (Proplus), o platformah za spletno nakupovanje in učinkovitostnem marketingu pa Darko Dujić (Ceneje in Heureka). Digitalno zunanje oglaševanje v oglaševalskem ekosistemu bo predstavil Jaka Hemler (Europlakat), potencial vplivnostnega marketinga pa Dušan Boldin (AV Studio).

Prav tako 5. decembra 2018 bo v prostorih ljubljanske družbe za strateško komuniciranje Propiar drugi Apropó, ki ga imenujejo tudi »boot camp« odnosov z javnostmi. Tokratna različica se osredotoča na krizno komuniciranje. Več o projektu si lahko preberete tukaj oziroma tukaj.