• Facebook
  • Twitter
  • RSS

20. SEMPL: Kar 34 slovenskih finalistov za nagrade Sempler!

Žirija je izbrala 44 finalistov tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta. Od tega so jih 34 prijavile slovenske agencije. Med njimi ima največ možnosti za uspeh Luna TBWA z enajstimi finalisti. Držimo pesti!

Prijavljena dela je ocenjevala žirija v sestavi Zdenka Milanović (Coca-Cola Hellenic), Lejla Beba (ASA Banka), Vasilije Ćorluka (Publicis One Adriatic), Sanja Đekić (Mediacom CE), Nataša Filipović (Ovation BBDO) Miranda Mladin (Atlantic Grupa, Boris Rogan

Devetčlanska žirija je v ožji izbor uvrstila 44 del. Poleg 34 slovenskih so še po tri iz Srbije, Hrvaške in  Bosne in Hercegovine ter eno iz Črne gore. Med slovenskimi agencijami imajo največ del v ožjem izboru Luna TBWA (devet) in Agencija 101 ter Futura DDB (6).

Največ del v ožjem izboru je v tekmovalni kategoriji inovativne uporabe komunikacijskega kanala, strateške uporabe medijskega spleta in novi kategoriji, najboljši uporabi vplivnostnega marketinga (šest). 

Poleg enajstih semplerjev in nagrade veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo leta bodo jutri podelili še nagradi TOP SEMPL za medijskega menedžerja leta 2018 (to je Gregor Memedović) in medijsko zvezdo prihodnosti 2018.