• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM priporoča: Vsaj 4 razlogi za obisk 2. dne SEMPL-a

Prvi dan SEMPL-a je za nami, dobili smo zmagovalce nagrad Sempler in preživeli Kurzschluss (recimo). Čeprav so obiskovalci prvega dne malce utrujeni, je pred nami še en dan, bogat s kakovostnimi predavanji.

Dr. Nikolaos Dimitriadis pravi, da je marketingar mrtev in da naj živi transformacijski marketingar. Ob 10:30 bo pojasnil, da je doba marketingarja kot funkcionalnega strokovnjaka in vodje oddelka končana.

Bistvo vzpostavljanja digitalnega odnosa v dobi sprememb bosta predstavila Anna Bäckström in Aahti Leväho. Napovedujeta poglobljeno potovanje po spremembah vedenja potrošnikov v digitalizirani trgovini.

Kaj je naslednja stopnja medosebnega sporazumevanja? To nam bo ob 14:30 zaupal Atanas Raykov, vodja partnerstev s telekomunikacijskimi družbami in direktor za poslovni razvoj pri Viberju.

V vzporednem programu bo ob 11:45 prodajni šepetalec Wes Schaeffer predstavil 5 brezčasnih korakov za uspešno prodajo. Odlična prodaja po njegovih izkušnjah leži v osrčju odličnega marketinga.