• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM priporoča: SEMPL, 1. dan

Pa smo jo dočakali. Danes v GH Bernardin v Portorožu svoja vrata odpira jubilejna, že 20. konferenca medijskih trendov SEMPL. Na dveh odrih se bo zvrstilo več kot 30 govorcev in ker je (za zdaj) nemogoče biti na dveh mestih hkrati, vam podajamo nekaj namigov za lažjo odločitev.

Na prvem predavanju ob 10. uri bo povezovalec 20. SEMPL-a, britanski igralec in  producent Julian Rhind-Tutt v pogovoru z voditeljico in novinarko Pop TV Oto Roš nadaljeval tam, kjer sta ostala lansko leto (kje sta že ostala?).

Nekaj razlogov, kaj uničuje vašo blagovno znamko in 10 dejstev, zaradi katerih ji ne bo moglo nič do živega, bo ob 10:45 predstavil ameriški strokovnjak za znamčenje David Brier.

Kako kakovost zmaguje v borbi za pozornost, bo ob 12. uri povedala Emma Winchurch-Beale, predsednica World Media Group in direktorica mednarodne prodaje pri The Washington Postu.

Ob 15. uri se selimo v dan pojutrišnjem, ko bo nastopil glavni govorec Peter Hinssen. »Dan po jutrišnjem« bo predstavil kot prostor, kjer lahko nove ideje, poslovni modeli, radikalne nove tehnologije in koncepti spremenijo naše poslovanje za vedno.

V vzporednem programu boste na svoj račun prišli tudi modni navdušenci, saj bo modna oblikovalka Nina Šušnjara v pogovoru z Simono Kruhar Gabršček, izvršno urednico Marketing magazina, ob 10. uri delila svoje izkušnje o kreativnih partnerstvih z uglednimi blagovnimi znamkami. O moči interaktivnosti v mobilnem oglaševanju bo ob 13:25 predaval Damjan Planinc, direktor in soustanovitelj digitalne agencije Get Interactive, Robert Petković, vodja analitike v agenciji Bruketa&Žinić&Grey, pa bo ob 15. uri govoril o spletni analitiki oziroma o »jezdecih izgubljenih metrik«.

Ob 20:30 pa bomo na podelitvi nagrad Sempler izvedeli, katere so najboljše medijske strategije leta v regiji. Znanih je 44 finalistov, od tega je 34 del slovenskih prijaviteljev! Sledi »selitev« v diskoteko Tivoli, kjer bo velika zabava Pop till you drop feat. Kurzschluss.