• Facebook
  • Twitter
  • RSS

28. SOF: Vsi smo medij!

11. in 12. aprila 2019 se v Portorož vrača Slovenski oglaševalski festival (SOF). Rdeča nit njegove 28. različice bodo meje in odgovornosti aktivne uporabe družbenih in tradicionalnih medijev. Podrobnejše informacije o programu in nagradah sledijo v naslednjih tednih.

»Demokratizacija medijev je s pomočjo spleta in vedno cenejših tehnologij nekoč pasivnega spremljevalca prelevila v ustvarjalca in distributerja vsebin. Na družbenih kanalih je vsakdo lahko avtor, pisec, fotograf, filmar … Všečki so nova valuta, delitve objav lahko vplivajo na poslovanje podjetij, komentarji pod objavami vzbudijo zanimanje novinarjev, 'hashtagi' pa lahko ljudi celo povežejo v gibanje,« je rdečo nit 28. SOF-a pospremil Tomaž Drozg, predsednik Slovenskega združenja medijev.

Hkrati v luči »medijskega hrupa« postavlja nekaj odprtih vprašanj, kot sta na primer, koliko medijskega prostora lahko namenimo ustvarjalcem vsebin z ulice in kako glasno lahko spregovorijo državljani preko svojih blogov in družbenih omrežij, ob katerih smo včasih zamahovali z roko, danes pa ustvarjajo javno mnenje, povezujejo ljudi v gibanja in celo vplivajo na izide volitev.

B-report: na SOF-u tudi tokrat najboljše iz regije

V uredništvu Marketing magazina že četrto leto pripravljamo B-report, ki bo tudi tokrat izluščil največkrat nagrajena kreativna dela ustvarjalcev iz regije nekdanje Jugoslavije. Na 28. SOF-u boste lahko premierno izvedeli, katere oglaševalske akcije, kreativne agencije in njihovi naročniki so bili najboljši v letu 2018.