• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kaj je še lahko boljše od 19. Sempla? 20. Sempl!

Še malo, pa se Sempl poslovi od najstniških let. Preden začnemo »pakirati«, si osvežimo spomin z lanskimi prebliski. Saj veste, za boljšo pripravo na dan pojutrišnjem.

Tako kot letošnjo morsko deklico je tudi lansko podobo – rolkarja – zasnovala agencija Futura DDB. Rolkali smo lahko po programu, ki ga je (in ga bo tudi letos) povezoval britanski igralec Julian Rhind-Tutt. Med drugim so se na govorniškem odru zvrstili nočna mora« lenuhov med kreativci Joe La PompeBen Maher, komercialni direktor JCDecaux iz Velike Britanije, in Nick Bicanic, režiser in ustanovitelj podjetja RVLVR. Dogajanje so čez ves dan popestrili različni mini dogodki. Po koncu prvega dne se je to preselilo v klub Paprika na intenzivno mreženje s kolegi iz stroke.

Na tekmovanju Sempler slavje Grey Ljubljana in A1 z »Lahkonočnicami«

Veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo v regiji je osvojila agencija Grey Ljubljana za letos že večkrat nagrajeno akcijo »Lahkonočnice«, ki jo je zasnovala za družbo A1 Slovenija. Poleg tega so osvojili še dve zlati nagradi.

Nagrado za medijskega menedžerja leta 2017 je dobil Peter Frankl, glavni urednik in direktor Časnika Finance, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti 2017 pa je prejela Maša Crnkovič, vodja analitike in načrtovanja nakupne izkušnje v agenciji Futura DDB.

Žirijo je odlično vodil Darko Ivančević, globalni podpredsednik za blagovno znamko Staropramen v pivovarski multinacionalki Molson Coors.

Nagrado za medijskega menedžerja leta 2017 je dobil Peter Frankl, glavni urednik in direktor Časnika Finance, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti 2017 pa je prejela Maša Crnkovič, vodja analitike in načrtovanja nakupne izkušnje v agenciji Futura DDB.

Žirijo je odlično vodil Darko Ivančević, globalni podpredsednik za blagovno znamko Staropramen v pivovarski multinacionalki Molson Coors.