• Facebook
  • Twitter
  • RSS

20. SEMPL: Za nagrade Sempler se poteguje več kot 90 del

V igri za dvanajst zlatih semplerjev in velikega sempler je kar 32 različnih prijaviteljev iz šestih držav regije. Največ del (16) je prijavila slovenska agencija Luna\TBWA. Finalisti bodo znani 28., zmagovalci pa 29. novembra na podelitvi v okviru konference SEMPL.

Po posameznih kategorijah bo največja konkurenca pri inovativni uporabi medijskega kanala in akcijah na družbenih omrežjih kot tudi uporabi vplivnostnega marketinga. V žiriji so poleg predsednice Zdenke Milanović, sicer direktorice marketinga skupine za lokalne alkoholne pijače pri Coca-Cola Hellenic,še Lejla Beba, direktorica marketinga in komuniciranja v ASA Banki iz Bosne in Hercegovine, Vasilije Ćorluka, glavni kreativni direktor v agenciji Publicis One Adriatic iz Makedonije, Sanja Đekić, direktorica digitalnega oddelka v hrvaški medijski agenciji Mediacom CE, Nataša Filipović, direktorica agencije Ovation BBDO Beograd iz Srbije, Miranda Mladin, izvršna direktorica za centralni marketing in inovacije v Atlantic Grupi iz Hrvaške, Boris Rogan, izvršni direktor hrvaške agencije Luna\TBWA Zagreb, Matevž Šmalc, direktor upravljanja blagovne znamke in izkušnje v družbi A1 Slovenija, in Alina Žugelj Pikalo, medijska direktorica v medijski agenciji Pristop Media in direktorica medijske agencije Mediaplus Adria iz Slovenije.