• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kdo bo Semplova medijska zvezda prihodnosti?

Kaj pa, če poleg vas sedi prihodnja medijska zvezda prihodnosti? Zagotovo se v vsaki pisarni skriva nekdo z ogromnim (medijskim) potencialom.

Idealni kandidat (m/ž) je mlajši od 32 let, pri svojem delu dosega odlične rezultate, sledi trendom in jih tudi narekuje. Medijska zvezda prihodnosti je namreč nagrada za mlade posameznike, ki so po mnenju žirije trajno in pomembno prispevali k medijski industriji (v državi, kjer delujejo). Ocenjuje se lahko izjemen posamezni projekt ali vsakoletni prispevek.

V kategorijo se lahko prijavijo vsi zaposleni v medijskih oddelkih, medijskih agencijah ali v medijskih hišah, ki pred 31. oktobrom 2018 ne bodo dopolnili 32 let.

»Zatožite« kolega Semplu in mu pokažite, koliko ga cenite. Svojega kandidata lahko predlagate do petka, 16. novembra 2018, preko prijavnega obrazca, več informacij o nominaciji pa najdete tukaj. Zmagovalca izbere organizator s pomočjo žirije.

Na lanskem SEMPL-u je postala medijska zvezda prihodnosti Maša Crnkovič, vodja analitike in načrtovanja nakupne izkušnje v agenciji Futura DDB. Takratna  žirija je njeno imenovanje pospremila s pojasnilom, da je Crnkovičeva pravi podatkovni genij, ki »pretaplja podatke v čudovito uporabniško izkušnjo, to pa v poslovne rezultate«. Sama pravi, da so ji podatki v navdih. Več o tem si lahko preberete v intervjuju, v katerem smo se z Mašo pogovarjali o reorganizaciji Futurinega digitalnega oddelka, kaj ji je pri njenem delu najbolj všeč in tudi o tem, kako si privošči odklop od službenega dela.