• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Še imate čas za prijavo del za nagrade sempler

A ne prav veliko. Še tri dni časa imate, da dokažete, iz kakšnega (medijskega) testa ste. Nagrajenci bodo znani 29. in 30. novembra na 20. konferenci medijskih trendov SEMPL.

Na regijskem tekmovanju Sempler za najboljše medijske strategije leta bodo poleg dveh velikih nagrad podelili še 12 (in ne 11 kot prejšnja leta) zlatih semplerjev. Letos bodo prvič podelili tudi zlatega semplerja v kategoriji najboljša uporaba vplivnostnega marketinga. Ste pripravili marketinško akcijo, ki je (uspešno) vključila vplivneže, zvezdnike ali ambasadorje? Potem je treba prepričati le še žirijo.

Več o tekmovalnem in konferenčnem delu si lahko preberete na uradni spletni strani.

Prijavljena dela bo ocenjevala devetčlanska mednarodna žirija strokovnjakov, tako predstavnikov naročnikov kot tudi agencij. Žirijo bo vodila Zdenka Milanović, direktorica marketinga skupine za lokalne alkoholne pijače v podjetju Coca-Cola Hellenic, pri ocenjevanju del pa se ji bodo pridružili še Lejla Beba, direktorica marketinga in  komuniciranja v  ASA  Banki iz Bosne in Hercegovine, Vasilije Ćorluka, glavni  kreativni  direktor v agenciji Publicis One Adriatic iz Makedonije, Sanja Đekić, direktorica digitalnega oddelka v hrvaški medijski agenciji Mediacom CE, Nataša Filipović, direktorica agencije Ovation BBDO Beograd iz Srbije, Miranda Mladin, izvršna direktorica za centralni marketing in inovacije v Atlantic Grupi iz Hrvaške, Boris Rogan, izvršni direktor hrvaške agencije Luna\TBWA Zagreb, Matevž Šmalc, direktor upravljanja blagovne znamke in izkušnje v družbi A1 Slovenija, in Alina Žugelj Pikalo, medijska direktorica v medijski agenciji Pristop Media in direktorica  medijske agencije Mediaplus Adria iz Slovenije.