• Facebook
  • Twitter
  • RSS

25. Zlati boben: Slavje McCanna

Na 25. Zlatem bobnu je agencija leta postala McCann Bukarešta, agencijska mreža leta pa tretjič zapored McCann Worldgroup. McCannova sta tudi kreativna direktorja leta Adrian Botan in Cătălin Dobre. Slovenskim agencijam letos ni uspelo osvojiti nagrad.

Na 25. mednarodnem festivalu kreativnosti Zlati boben so sicer podelili 12 velikih, 26 zlatih in 50 srebrnih bobnov. Nagrado zlata mreža za agencijsko mrežo leta je prejel McCann Worldgroup, zlato vrtnico za agencijo leta pa McCann Bukarešta. Nagrada zlati zmaj za neodvisno agencijo leta je šla v roke agenciji 180heartbeats + JvM iz Varšave. Blagovna znamka leta je Diesel.

Najboljše delo sekcije »Kaj« je akcija »Bihor Couture« agencije McCann Bukarešta, ki je prejela tudi dva velika bobna med akcijami, ki so najbolj učinkovito dosegle ciljno občinstvo, in za najboljšo celostno akcijo. Nagrada sekcije »Zakaj« je pripadla agenciji DDB Španija za »Najti Farino«, ki je tudi najbolj inovativna akcija. Agencija 180heartbeats + JvM iz Varšave je prejela nagrado za najboljšo družbeno odgovorno akcijo za »Neuničljivo mavrico«, ki je hkrati tudi najboljša akcija zunanjega oglaševanja.

Nagrado za kreativnega direktorja leta zlata ura sta tokrat prejela dva posameznika, in sicer Adrian Botan, globalni izvršni kreativni direktor pri McCann Worldgroup, in Cătălin Dobre, izvršni kreativni direktor pri McCann Worldgroup v Romuniji in regijski kreativni direktor McCann SEE, in sicer za akcijo »Bihor Couture«.

Med agencijami iz regije Adriatik najuspešnejše srbske

Podelili so tudi posebne nagrade za projekte agencij iz regije Golden Drum Adriatic Award. Zlati boben Adriatik sta prejeli agenciji McCann Beograd in McCann Podgorica za akcijo »#Nezaželena«, srebrnega New Moment New Ideas Company Beograd za »Plakat miru«, bronasti boben Adriatik pa je dobila agencija Publicis Beograd za »#check it«.

Zmagovalca tekmovanja za mlade bobnarje sta Dániel Szász in Sándor Szabó s kreativno rešitvijo »Skriti zaklad Istre«, drugo mesto je pripadlo Igorju Pogorevici za delo »Glasbena krajina«, tretjeuvrščeni pa sta Kristina Simeonova in Maya Zlatkova s kreativno idejo »Prisluhni Tartiniju na vsakem koraku«.