• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM priporoča: Vsaj pet razlogov za obisk 3. dne Zlatega bobna

Smo malo utrujeni? Malo pa že. Kljub vsemu vam danes priporočamo ogled petih dogodkov v okviru tretjega dne mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben. Priznamo, eden od njih je večerna zabava.

Foto: Žiga Intihar

Pietro Leoneje direktor raziskovalnega dela britanske oglaševalske agencije Geometry. Zakaj pri marketinških aktivnosti prisega na ciljanje glede na vedenjske vzorce, nam bo razložil ob 10:45 v dvorani Cristofo Colombo.

Barry Wacksman, glavni strateg agencijske mreže R/GA, na predavanju »Transformacija s hitrostjo« ne bo govoril o nujnosti transformacije. Posvetil se bo razlogom, zakaj se je pri tolikšnih milijonskih naložbah proces preobrazbe pri številnih blagovnih znamkah odvijal prepočasi in napačno.

Nastopil bo tudi naš sogovornik iz prejšnje številke MM-a David Pivk, direktor komunikacij pri Nikeju za področje Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike. V pogovoru »Just do it. Russia« ob 12:15 se mu bo pridružil Evgenij Primačenko, kreativni direktor pri Wieden+Kennedy Amsterdam, Nikejevi kreativni agenciji.

Ob 20:30 sledi podelitev nagrad, kjer bomo držali pesti tudi za naši agenciji, Agencijo 101 in Publicis Ljubljana.

Ob 22:30 pa ... še ne gremo domov.