• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM priporoča: 25. Zlati boben, 2. dan

Pred nami je drugi dan 25. mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben. Če so bile tehnološke spremembe rdeča nit predavanj prvega dne, bodo danes v ospredju bolj oglaševalske teme.

Foto: Jaka Ivančič

Marta Zycinska (Mastercard Poljska) in Andres Vergara (McCann Bukarešta) bosta ob 10. uri v dvorani Cristoforo Colombo na predavanju »99 stvari, za katere ne vemo, če se bodo zgodile v prihodnosti« na podlagi raziskav podala nekaj možnih scenarijev za prihodnost in z njimi povezane kreativne rešitve.

Za njima bo ob 10:45 na govorniški oder stopil znanec z letošnjega SOF-a Thomas Kolster z vzdevkom gospod Goodvertising. V svojih predavanjih predvsem spodbuja trajnostni razvoj v oglaševalski industriji. Zagotovo tudi na Zlatem bobnu ne bo razočaral. Naslov njegovega prispevka je namreč »Ne bodite prijazni, bodite brutalni«.

Na Zlatem bobnu bo govora tudi o strahu. V dvorani Cristoforo Colombo bo ob 14. uri Josefine Richards (INGO Stockholm) govorila o tem, zakaj je treba iti iz območja udobja, da najdete »čarovnijo«.

Ko je Mercedes-Benz izbral Publicis za svojo glavno kreativno agencijo, je holding posebej za novega naročnika ustanovil agencijo Publicis Emil. Njen direktor Justin Billingsley bo ob 14:45 razkril največje izzive pri njenem ustanavljanju in delu.

Tudi danes ne pozabite na vesele urice, ob 21. uri pa bo na terasi zabava pod okriljem lanske agencijske mreže leta McCann s sloganom »Divji diviji Vzhod«.