• Facebook
  • Twitter
  • RSS

McCann New York drugič zapored agencija leta na tekmovanju Cresta

26. mednarodno oglaševalsko tekmovanje Cresta podobno kot lani ni prineslo presenečenj. Agencija McCann New York je s skupno 16 nagradami postala agencija leta, McCann pa agencijska mreža leta. Med nagrajenci ni nobene slovenske agencije ali agencije iz jadranske regije.

Tudi letos je imelo premoč delo agencije McCann New York, čeprav ne tako  občutne kot njena izjemno odmevna akcija »Neustrašna deklica«. Tokrat je agencija slavila z akcijo »Astronavtova čelada resničnosti« za National Geographic, ki je prejela eno veliko (v kategoriji ambientalnega oglaševanja), eno zlato, tri srebrne in eno bronasto nagrado. Za najboljšo celostno akcijo je Crestina žirija izbrala akcijo »Otoki smeti«, ki jo je agencije AMVBBDO ustvarila za LadBible. Najboljše zunanje oglaševanje predstavljaakcija »Mrtvi kit«agencije Dentsu Jayme Syfu za Greenpeace.V tekmovalni skupini interaktivnih oglasov je slavila agencija BBDO New York z akcijo »Live Looper«.Microsoftova akcija »Franšizni model« je bila nagrajena v skupini promocij in pobud, zasnovalapa jo jeMcCannova londonska podružnica.

»Med člani žirijeni bilo nobenih pogovorov ali skritih sporočil pod mizo, saj smo žirirali le na spletu. Rezultat? Zmagali so le najboljši. Po mojem mnenjudobra ideja ni dovolj. Prav tako ne zadostujereševanje poslovnih problemovnaročnika. Akcija mora blagovno znamko popeljati tja, kjer še ni bila. Kot je rekel Lewis Carroll, se moramo še pred zajtrkom domisliti šest nemogočih stvari,« je povedala Gigi Lee, predsednica žirije in glavna kreativna direktorica priTBWA Malezija.