• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ocene kupcev so novi standard. Kaj pa zdaj?

Uspeh podjetij vedno bolj narekuje (ne)zadovoljstvo hiperpovezanih strank. Kako in zakaj se temu prilagoditi? Marketing magazin in Slovenska oglaševalska zbornica 26. oktobra 2018 organizirata okroglo mizo »Kaj ti pomaga dober marketing, če tvoji prodajalci v trgovini bluzijo«. Na dogodku »Dobro jutro, oglaševalci« bosta sodelovala Matjaž Butara (Adriatic Slovenica) in Tomaž Kejžar (AMZS), pogovor pa bo vodil Matija Geržina (FrodX).

Foto: Pixabay

Dobrodošli v svet spletnih ocen

V vse bolj digitalnem svetu je pretok informacij med informiranimi in hiperpovezanimi kupci ključnega pomena za rast poslovanja podjetij. Vsebin, ki informirajo in ustvarjajo zavzetost, še zdaleč ne ustvarjajo več le ponudniki v okviru promocijskih aktivnosti. Ustvarjajo jih tudi potrošniki kot posledico dobre ali slabe izkušnje s ponudnikom. To, na kar je potrošnik danes pozoren pri rezervaciji sobe preko Bookinga, se počasi prenaša na pravzaprav vse samopostrežne storitve. Amazon, globalno največji spletni trgovec, je celo napovedal, da bo iz prodajnega programa umaknil vse izdelke, ki ne bodo dosegali določene ravni zadovoljstva strank.

Zdi se, da se postopoma uveljavlja nova mantra izkustvene ekonomije, kjer bo uspešnost poslovnega razvoja podjetij narekovalo predvsem zadovoljstvo hiperpovezanih, digitalnih kupcev. V pogovoru z Matjažem Butaro, direktorjem marketinga v Adriatic Slovenici, in Tomažem Kejžarjem, vodjo klicnega centra v AMZS, boste izvedeli, kako se temu prilagajajo slovenska podjetja. Pogovor bo vodil Matija Geržina, vodja prodaje in marketinga v skupini FrodX.  

Kdaj: 26. oktober 2018, 9:00-10:30

Kje: Center inovativnega podjetništva NLB (Trg republike 2, Ljubljana)

Več o dogodku si lahko preberete tukaj.