• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MModerni seminar: LinkedIn kot orodje za B2B-podjetja?

LinkedIn že dolgo ni več zgolj spletna oglasna deska za življenjepis, ampak orodje, s katerim gradimo kredibilnost in ustvarjamo poslovne priložnosti, pravi Manca Korelc. Strokovnjakinja za družbena omrežja bo udeležencem seminarja pomagala spoznati uporabo LinkedIna za podjetja, ki delujejo v medorganizacijskem sektorju. Seminar bo 16. novembra 2018 v prostorih GZS v Ljubljani.

Velik poudarek bo na praktičnem delu, saj bodo udeleženci aktivno delali na lastnih primerih oziroma profilih. Pripravili boste tudi komunikacijski načrt. Potrebovali boste računalnike (ne pozabite na geslo vašega profila na LinkedInu). Vsak del programa je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela.

Prijave: [email protected], tel: 01 43 45 640

Z oddajo prijave na e-poštni naslov potrjujete, da ste seznanjeni in se strinjate s splošnimi pogoji ter se skladno s temi zavezujete k plačilu prijavnine na podlagi izstavljenega predračuna.

Cena seminarja: 125,00 EUR + 22 % DDV = 152,50 EUR.  Za prijave do 5. novembra 2018 in za naročnike na revijo MM nudimo 25-odstotni popust.

Datum izobraževanja: 16. november 2018

Trajanje: 10:00-14:00

Lokacija: GZS, Ljubljana

Program:

10:00-11:15

Temeljni koncepti LinkedIna kot orodja

  • Zakaj ga uporabljamo
  • Določimo vaše cilje
  • Nove funkcionalnosti v zadnjem letu

Strani na LinkedInu so vaša pristajalna stran

  • Namen profilov in strani na LinkedInu
  • LinkedIn za podjetje in za zaposlene
  • Dobra stran podjetja na LinkedInu in njegova vloga
  • Kako optimizirati profile za ustvarjanje kredibilnosti

Spoznali boste namene uporabe in razliko v uporabi LinkedIna za podjetje in za zaposlene znotraj podjetja. Naučili se boste uporabljati nove funkcionalnosti, ki spreminjajo uporabo, in na osnovi primerov dobrih praks spoznali najpomembnejše elemente za optimizacijo profila na LinkedInu.

Praktični del – urejanje profilov

V praktičnem delu boste uredili določene elemente svojega profila in strani ter dobili delovni list s seznamom aktivnosti po delavnici. Za vajo boste uredili ključne elemente izbranega profila na LinkedInu.

11:15–12:00

Kako komunicirati na LinkedInu?

  • LinkedInov bonton komunikacije
  • Najpogostejše napake, ki se jim morate izogniti
  • Primeri dobre prakse različnih komunikacijskih situacij

V tem delu boste na primerih iz prakse spoznali napisana in nenapisana pravila komunikacije, tipične napake, ki se jim morate izogniti, in spoznali, kako se ustrezno in strateško odzivati na vsebino drugih. Spoznali boste tudi nekaj preizkušenih trikov za komunikacijo.

12:00–12:15 - odmor

12:15–13:45

Kakšno vsebino objavljati na LinkedInu

  • Glede na cilj, ki smo ga postavili na začetku delavnice
  • O čem, kako pogosto in kako pisati
  • Kako poskrbeti za nenehen vir vsebin

Praktični del – zapišite načrt objav za 30 dni in ustvarite izobraževalni video za LinkedInovo stran ali profil

Pogosto se pojavlja vprašanje, kakšno vsebino objavljati na LinkedInu. Na osnovi vašega cilja boste pripravili načrt objav za 30 dni. Umestili boste obstoječe vsebine, znanje in vsebino vaših zaposlenih ter za vajo ustvarili video objavo. Pri vašem delu vam bo predavateljica pomagala z idejami.

13:45–14:00

Povzetek delavnice

Bonusi:

Slovarček z več kot 100 izrazi

Seznam ključnih elementov za optimizacijo profila

Seznam idej za vsebine

O predavateljici:

Manca Korelc (mag. posl. ved) je samostojna svetovalka, ki za podjetja organizira interna šolanja za komunikacijo v družbenih medijih. V 10-ih letih delovanja je svet digitalnega marketinga spoznavala v različnih vlogah na strani agencije in oglaševalcev, danes pa pomaga podjetjem zapisati in doseči cilje komunikacije na Facebooku, Instagramu in LinkedInu. Je tudi predavateljica na Inštitutu za akademijo in multimedije in Londonski šoli za odnose z javnostmi.