• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Le še dobra dva tedna do POMP Foruma 2018

V četrtek, 27. septembra 2018, bo v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani 9. mednarodna konferenca s področja vsebinskega marketinga POMP Forum. Tudi letos organizatorji napovedujejo bogat nabor mednarodnih in domačih govorcev, nagradili pa bodo tudi slovenske dosežke na področju vsebinskega marketinga.

Letošnji program konference s sloganom »Poligon vsebinskega marketinga« temelji na strokovnih dognanjih, razmišljanjih in izkušnjah, ki jih bodo predstavili vrhunski strokovnjaki iz mednarodnega in domačega okolja. Udeleženci se bodo lahko spoznali s trendi vsebinskega marketinga, študijami primerov velikih globalnih blagovnih znamk, merjenje učinkovitosti in napovedim za prihodnost.  

Med drugim se bodo na govorniškem odru zvrstili:

  • Rebecca Lieb (Kaleido Insights, ZDA) – strokovnjakinja za digitalni marketing, vsebinske strategije in konvergentne medije.
  • Michel Libens (Propaganda, Belgija) – strasten zagovornik strategij vsebinskega marketinga. Multipraktik na področju založništva in marketinga.
  • Ron Tite (Church+State, Kanada)– večkrat nagrajeni tekstopisec in kreativni direktor. Pravijo, da je Ron eden od 10 najkreativnejših Kanadčanov.
  • Lukas Kircher (C3, Nemčija) – vrhunski strateg in vizionar na področju komunikacij. Soustanovitelj vodilne agencije za vsebinski marketing C3 Creative Code and Content.
  • Dušan Straka (C3, Nemčija) – kreativni direktor digitalnega oddelka, čigar spletne strani obišče pol milijarde uporabnikov na mesec.
  • Lazar Đamić (Srbija) – priznani digitalni in kreativni strateg, ki je prihodnost vsebinskega marketinga napovedal že leta 1999 v Londonu.
  • Mikey Mooguire (The Daily Moo, Irska) – ustanovitelj ene najbolj branih spletnih strani na področju plesne elektronske glasbe in direktor največje medijske platforme na Ibizi.
  • Igor Savič (PM, poslovni mediji, Slovenija) – kreativni in strateški direktor, ki je vodil nastajanje več kot 150 novih medijev od tiska prek dogodkov in vse do zapletenih digitalnih komunikacijskih rešitev.
  • Urban Pfeifer (PM, poslovni mediji, Slovenija) – izkušen vodja oddelkov za razvoj. Spletni razvijalec, ki nam bo razkril povezavo med tehnologijo in vsebino.
  • Christian Stein (SEAT, Francija) – direktor globalnih komunikacij in odnosov z javnostmi pri avtomobilski znamki SEAT. 

Tekma za nagrade POMP 2018

V sklopu konference bodo šesto leto zapored bodo podelili slovenske letne nagrade POMP za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga. Dela so lahko prijavitelji prijavili v 11 različnih kategorij, in sicer v tekmovalne skupine najboljši digitalni medij, najboljši video, najboljša tiskana publikacija, najboljše komuniciranje na družbenih medijih, najboljši medij(i) javnega sektorja, združenj in neprofitnih organizacij, najboljša vsebinska kampanja, najboljše nativno oglaševanje, najboljše interno komuniciranje, najboljši vplivnostni marketing, najboljša naslovnica in najboljši dizajn. Podelili pa bodo tudi dve posebni nagradi Veliki POMP 2018 (projekt vsebinskega marketinga leta) in POMP 2018 (nagrada za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga).

Prijavljena dela bo ocenjevala 29-članska žirija strokovnjakov pod vodstvom Nine Sankovič, svetovalke za odnose z javnostmi v podjetju Snaga. Poleg omenjene žirije bosta sodelovali še dve posebni žiriji, in sicer za nagrado veliki pomp in najboljši dizajn.

O glavni nagradi veliki pomp bo presojala petčlanska žirija, v kateri so Urša Pučko (Internavti), Uroš Goričan (Pristop), Denis Oštir (Gorenje), Andrej Ravnikar (Akrapovič Kreativa) in Jernej Janežič (Atlantic Grupa). Lani je veliko nagrado za najboljše komuniciranje v družbenih medijih prejela Akrapovič Kreativa. 

Vse informacije o dogodku najdete na uradni spletni strani.