• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Slovenski kreativki na evropskem vlaku kreativnosti

Letos je bil na Portugalskem že 7. Creative Express, dvodnevni izziv za mlade kreativce, ki ga pripravlja Evropski klub umetniških direktorjev (ADC*E). Med njimi sta bili tudi slovenski predstavnici Maruša Hrovat in Medeja Kraševec iz agencije Luna\TBWA.

Foto: Mabille Tamala

Dvodnevni kreativni izziv

12. in 13. julija 2018 se je Lizbona spremenila v pravo kreativno prestolnico, saj jo je zasedlo 29 nadarjenih mladih kreativcev, ki so jih med vsemi prijavljenimi izbrali za to ekskluzivno izobraževanje. Njihov kreativni izziv je bil oblikovati komunikacijsko akcijo za festival ADC*E, s katero bi spodbudili čim večjo udeležbo kreativcev na dvodnevnem dogodku, ki je vsako leto novembra v Barceloni.

Ekipe je pri delu usmerjalo 7 mentorjev, vsi uspešni kreativci na svojih področjih, in sicer Charlotte Bufler (Wunderwaffe), Saurabh Kakade (Serviceplan Munich), Esra Gülmen (Heimat), Filipe Mesquita (This is Pacifica), Paulo Pinto (HavasWW), Pedro Lima (Partners) in Marcelo Lourenço (Fuel) ter HP Albrecht, direktor Creative Expressa.

Predstavitve končnih rešitev vseh 9 ekip si lahko ogledate na strani Creative Express na Facebooku, kjer so zaključne predstavitve prenašali tudi v živo.

Mladi evropski talenti

Namen delavnice Creative Express je združevanje in izobraževanje mladih kreativcev. Sodelujoči morajo biti mlajši od 28 let in imeti vsaj 2 leti profesionalnih izkušenj s svojega področja. Letos je bilo med njimi 29 tekstopiscev, oblikovalcev in drugih kreativcev iz 15 evropskih držav, ki so članice ADC*Europe.   

Evropski kreativni eliti sta se pridružili tudi slovenski predstavnici, in sicer strateginja Maruša Hrovat in tekstopiska Medeja Kraševec, obe iz agencije Luna\TBWA. »Spoznati in sodelovati z mladimi kreativci iz celotne Evrope je priložnost, ki sva jo z navdušenjem sprejeli, saj sta v današnjem svetu povezanost in poznavanje različnih pogledov ključni prednosti, ki lahko obogatijo delo mladega človeka v oglaševanju. V Lizboni smo sodelovali pri brifu, ki je bil vse prej kot lahek. Kako prepričati kreativce, torej najine (mlajše in starejše) kolege, da se v poplavi festivalov in izobraževanj, ki so nam danes na voljo, udeležijo prav festivala ADC*E? Po dveh dneh intenzivnega dela smo z zanimanjem poslušali ideje, ki so bile zelo različne, a vse domiselne in presenetljive. In seveda se nismo pozabili zabavati – saj smo konec koncev morali upravičiti svoj sloves mladih kreativcev. Creative Express je vsekakor izkušnja, ki jo priporočava vsakemu mlademu kreativcu!« sta povedali o svoji izkušnji.

V upravnem odboru ADC*E tudi Janez Rakušček

Kot pravi Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor v agenciji Luna\TBWA, ki je tudi v upravnem odboru ADC*E, jeCreative Express program, namenjen mladim, nadarjenim evropskim kreativkam in kreativcem. »Delavnice potekajo pod vodstvom izkušenih mednarodnih mentorjev, običajno v nenavadnem in navdihujočem okolju. Eno izmed srečanj je tako potekalo v Nemčiji, ekipe pa so delale med vožnjo z vlakom; naslednje na avstrijskem Tirolskem je zahtevalo možgansko viharjenje med vožnjo z gondolo, na Finskem pa so mladi ustvarjali na trajektu, ki povezuje Finsko in Švedsko,« razlaga Rakušček. Kot dodaja, je Slovenija v ADC*E vključena preko društva ADCS, zato so izobraževalna in povezovalna srečanja na voljo tudi slovenskim talentom. ADC*E organizira tudi Evropski festival kreativnosti, ki bo v svoji peti različici 9. in 10. novembra 2018 v Barceloni. Med ključnimi govorci bodo tudi »težkokategorniki«, kot so Martin Weigel, direktor strateškega načrtovanja v agenciji Wieden+Kennedy Amsterdam, Maria Scileppi, kreativka pri Dropboxu, Tim Malbon, soustanovitelj ene od najbolj inovativnih agencij Made by Many, in Pip Jamieson, ustanoviteljica in direktorica platforme The Dots.