• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na konferenci Conventa Crossover o prihodnosti dogodkov in izkustvenega marketinga

Številni mednarodni in regijski predavatelji s področja turizma, marketinga in organizacije dogodkov bodo svoje znanje delili na konferenci Conventa Crossover, ki bo 30. in 31. avgusta v ljubljanskem Lutkovnem gledališču. Ideja in format dogodka se osredotočata na vse oblike izkustvenega marketinga.

Konferenca Conventa Crossover je namenjena ponudnikom kongresnih storitev, kreativcem, marketinškim strokovnjakom, strokovnjakom za organizacijo dogodkov iz podjetij, agencij, združenj, turističnih destinacij, hotelov in prizorišč za dogodke ter vsem v regiji Alpe Adria, ki so tesno vpeti v področje turizma in marketinga.

Od tujih predavateljev organizatorji izpostavljajo Jan-Jaapa In der Maura iz agencije Masters in Moderation (Nizozemska) ter strokovnjaka za znamčenje Patricka Roubroeksa (Nizozemska) in Michaela Cowana (Irska), ki je ustvaril svoje lastno pivo.

Od domačih strokovnjakov bodo na govorniški oder stopili Mladen Lulić, partner v agenciji za organizacijo dogodkov Paidea Events, Tatjana Kos, strokovnjakinja za tržno komuniciranje v A1 Slovenija, in Matjaž Možina, soustanovitelj platforme za organizacijo dogodkov MeetPoint.

Novost letošnje konference je tekmovanje za najboljši dogodek v regiji, in sicer Conventa Best Event Award. Mednarodna strokovna žirija bomed 25-imi prijavljenimi dogodki iz regijeizbrala najboljše v posameznih kategorijah.

Več o dogodku si lahko preberete tukaj.