• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prihodki festivala Cannes Lions manjši za skoraj desetino

Mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions je letos zabeležil za 9 odstotkov nižje prihodke kot lani, kar pripisujejo manjšemu številu udeležencev in prijavljenih del. K temu je močno prispevala tudi odločitev skupine Publicis, da v letu 2018 ne sodeluje na oglaševalskih festivalih.

(Foto: Cannes Lions)

Družba Ascential, organizator Cannes Lions, je sporočila, da so prihodki od letošnjega festivala znašali 64,2 milijona evrov, kar je za 9 odstotkov manj kot leta 2017, ko so dosegli 70,5 milijona evrov. Prihodki od kotizacij udeležencev so se znižali za 15,5 odstotka na 25 milijonov evrov, prihodki od prijavljenih del pa za 13,6 odstotka, prav tako na 25 milijonov evrov. Rast prihodkov so zabeležili edino pri digitalnih projektih in partnerstvih, kot so nova digitalna kotizacija, ki je naročnikom omogočila, da so dogajanje na festivalu spremljali preko spleta, in programi kreativnega vodenja. Pri tem so zabeležili 27-odstotno povečanje prihodkov na 13,5 milijona evrov.

Festival Cannes Lions se zadnja leta sooča s precejšnjimi težavami, saj se velike agencijske mreže sprašujejo o njegovem pomenu. Tudi zato so letos uvedli kar nekaj sprememb, ki pa očitno niso zadostne. Niti Jose Pape, izvršni direktor festivala, ki so ga pri Ascentialu najeli pred dvema letoma, ni mogel zaustaviti negativnega trenda, zato se je moral nedavno posloviti s tega položaja.

So pa organizatorji že napovedali datum naslednjega festivala – ta bo tako kot letošnji trajal pet dni in bo med 17. in 21. junijem 2019.