• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na 20. SEMPL prihajajo tehnološki vizionar, prodajni šepetalec in futurist

Organizatorji 20. SEMPL-a, regijske konference medijskih trendov, med letošnjimi govorci napovedujejo številne svetovno priznane strokovnjake. 29. in 30. novembra bodo v Portorožu med drugim navduševali tehnološki vizionar Peter Hinssen, prodajni šepetalec Wes Schaefer in futurist Simon Gosling.

»Program je tisti del SEMPL-a, s katerim smo si prislužili ugled enega najkakovostnejših dogodkov v tem delu Evrope. Zato želimo okroglo obletnico praznovati tudi s presežki v programskem delu konference,« je ob dvajsetletnici konference povedala Valerija  Prevolšek, predsednica SEMPL-a in direktorica Media Poola.

Udeleženci SEMPL-a bodo lahko kot prvi v regiji imeli priložnost prisluhniti belgijskemu serijskemu podjetniku Peter Hinssen, rednemu gostu mednarodno priznanih tehnoloških dogodkov in avtorju poslovnih knjig; njegova zadnja Dan pojutrišnjem se pojavlja na lestvicah najboljših poslovnih knjig zadnjega leta.

Ameriški prodajni trener Wes Schaefer z vzdevkom »prodajni šepetalec« bo spregovoril o odnosu med marketingom in prodajo (prepričan je, da je marketing le prodaja na papirju), Simon Gosling, futurist pri podjetju Unruly, pa se bo posvetil vprašanju, kako umetna inteligenca, virtualna in obogatena resničnost spreminjajo tudi naše domove. Je namreč tudi avtor projekta »dom prihodnosti«, ki nastaja v Londonu in prikazuje, kako povezljive naprave vplivajo na naše domače okolje. Na odru SEMPL-a se bodo med drugim zvrstili še ameriški strokovnjak za znamčenje David Brier, direktorica mednarodne prodaje pri ameriškem časopisu The Washington Post Emma Winchurch-Beale in višji podpredsednik za strategijo pri Outbrainu Gilad de Vries.