• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zaključek poletja v Rovinju tudi v duhu Pariza in Berlina

Predzadnji konec tedna v septembru je tradicionalno namenjen Weekend Media Festivalu, v Rovinju. Od 20. do 23. septembra 2018 bo govora o novih trendih v marketingu, vladala pa bo sproščena kreativna atmosfera, ki je značilna za WMF.

Nikola Vrdoljak (programski direktor WMF-ja), Dunja Ivana Ballon (direktorica HURA-ja), Kristina Miljavac (korporativno komuniciranje v Adris Grupi) in Tomo Ricov (direktor WMF-ja)

Organizatorji obljubljajo pester program, veliko zanimivih okroglih miz z znanimi imeni iz oglaševanja, predavanja o trendih v oglaševanju na različnih medijih, nastajanju novih uporabniških platform itd. Del programa bo v celoti namenjen Nemčiji in Franciji. Ali kot pravijo organizatorji, pariškemu šarmu in berlinski multikulturnosti. »Cela stara tovarna tobaka bo v duhu urbanih Pariza in Berlina, tako da bodo lahko vsi udeleženci uživali v njuni kulturi, umetnosti in načinu življenja,« je povedal Tomo Ricov, direktor festivala.

Od slovenskih predavateljev je za zdaj napovedan dr. Dejan Verčič, praktik in teoretik strateškega komuniciranja, partner in direktor v podjetju Stratkom ter profesor in predstojnik Oddelka za komunikologijo na Univerzi v Ljubljani. Govoril bo o vstopanju v postliterarno obdobje (saj je branje danes tako redko, kot je bilo v srednjem veku) in vračanju k tistemu, kar smo že imeli v preteklosti: k podobam, slikam. Razpravljal bo o vplivu prehoda iz besedil v slike na komuniciranje.

Zmagovalno agencijo BalCannesa čaka... Cannes!

Tudi na 11. Weekend Media Festivalu bo BalCannes ponovno izbral najboljše projekte in agencije v regiji. Kot eno glavnih novosti tekmovanja (kjer je lani slavil Grey Ljubljana) pa so organizatorji napovedali v obliki nagrade za najboljšo agencijo, in sicer kritje stroškov na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions 2019.

Poleg uradnega dela, organizatorji obljubljajo tudi pester zabavni program. Več na uradni spletni strani WMF-ja.