• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Začenja se tekma za nagrade POMP 2018

V okviru 9, POMP Foruma, ki bo 27. septembra v Ljubljani, bodo šesto leto zapored podelili slovenske letne nagrade POMP za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga. Žirijo bo vodila Nina Sanković, svetovalka za odnose z javnostmi v Snagi. Rok za prijave del je 20. avgust 2018.

Foto: Jani Ugrin

Na pobudo agencije PM, poslovni mediji so s pompi nagrajeni projekti vsebinskega marketinga, ki niso le inovativni in kreativni, temveč tudi učinkoviti. Torej dela, ki dosegajo ali celo presegajo dolgoročne komunikacijske, marketinške in poslovne cilje.

Svoja dela lahko prijavite v 11 različnih kategorij, in sicer v tekmovalne skupine najboljši digitalni medij, najboljši video, najboljša tiskana publikacija, najboljše komuniciranje na družbenih medijih, najboljši medij(i) javnega sektorja, združenj in neprofitnih organizacij, najboljša vsebinska kampanja, najboljše nativno oglaševanje, najboljše interno komuniciranje, najboljši vplivnostni marketing, najboljša naslovnica in najboljši dizajn.

Prijavljena dela bo ocenjevala 29-članska žirija strokovnjakov pod vodstvom Nine Sankovič. Poleg omenjene žirije bosta sodelovali še dve posebni žiriji, in sicer za nagrado veliki pomp in najboljši dizajn.

Glavno nagrado veliki pomp bo podelila petčlanska žirija v sestavi Urša Pučko (Internavti), Uroš Goričan (Pristop), Denis Oštir (Gorenje), Andrej Ravnikar (Akrapovič Kreativa) in Jernej Janežič (Atlantic Grupa). Lansko leto je veliko nagrado za najboljše komuniciranje na družbenih medijih prejela Akrapovič Kreativa.