• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Med govorci 25. Zlatega bobna tudi John Hegarty

Na 25. Zlatem bobnu, ki bo potekal pod sloganom »Razkrivamo vir navdiha«, bo nastopilo kar nekaj zvenečih imen iz sveta oglaševanja. Med njimi najbolj izstopa John Hegarty, soustanovitelj agencijske mreže Bartle Bogle Hegarty.

Poleg Martine Olbertove, ustanoviteljice in direktorice podjetja Meaning.Global, Philipa L. McKenzieja,
kulturnega antropologa in stratega, in Stephana Loerkeja, izvršnega direktorja Svetovne zveze oglaševalcev, bo prvo ime med predavatelji zagotovo John Hegarty. Z Johnom Bartlom in Nigelom Boglom je ustanovil kreativno agencijo Bartle Bogle Hegarty, ki ima danes sedem pisarn po vsem svetu. Dobil je predsedniško nagrado za izjemne dosežke D&AS, leta 2014 je bil sprejet v US AAF Hall of Fame. Na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions je prejel sploh prvega leva svetega Marka za izjemne dosežke, leta 2007 pa ga je kraljica nagradila z viteštvom.

Mojca Briščik, izvršna direktorica SOZ-a in predsednica festivala Zlati boben, poudarja, da je organizacija mednarodnega festivala, kot je Zlati boben in s tem ustvarjanje zanimivega kongresnega programa dolgotrajen in neprekinjen proces. »Včasih se zgodi, da je treba z govorci udeležbo načrtovati že za dve leti vnaprej, vedno pa je treba imeti v mislih, da ni nobenih zagotovil, ali bo oseba res prišla na festival. »In ker bo Zlati boben letos dopolnil jubilejnih 25 let, smo temu primerno izbrali govorce. Sir John Hegarty je velik prijatelj festivala. Na Zlatem bobnu je bil že pred osmimi leti, takrat je Slovenija v tekmovalni del prijavila kar 132 del. Svoje znanje in izkušnje je delil v žirirnih sobah kot tudi na odru. Letos se nam bo pridružil tudi zato, ker nas je pri organizaciji festivala podprl Michael Conrad, predsednik Berlinske šole kreativnega vodenja, ki bo skupaj z Johnom sooblikoval predavanje, ki ga preprosto ne gre zamuditi.« Hegarty bo na Zlatem bobnu predstavil in podpisoval svojo novo knjigo.