• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions: Noč ima svojo moč

Poleg nagrad in predavanj na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions ne manjka priložnosti za mreženje in zabavo. Seznam je dolg, dogodkov je nekaj sto. Ne pozabite na rosé.

»Ob polnoči na rivieri ne slišite škržatov ali valovanja valov. Vsaj ne na tem delu obale. Zabava v Cannesu se šele začenja,« zabavo agencijske mreže Leo Burnett v knjigi Oglaševalski svet opiše Mark Tungate. No, izmed vseh zabav v času festivala niso gostitelji le agencije, temveč tudi številna tehnološka podjetja, medijske hiše in oglaševalci.

Tehnološka podjetja gredo »na polno«

Tehnološki velikani, kot so Facebook  Twitter in Google, ves čas festivala ponujajo številne zabave na svojih plažah (ker »zabava« pač ni dovolj). Zanimivo dogajanje obljublja tudi Pinterest. Vstop na dogodke naštetih je za udeležence festivala običajno brezplačen in ni potrebno vabilo.

Takole je bila na primer leta 2016 videti YouTubova plaža. In ja, lahko ste igrali odbojko.

Podjetje Tracks&Fields, ki se ukvarja s produkcijo in licenciranjem glasbe za oglaševanje in film, med drugim obljublja regeneracijske dogodke po dolgih nočeh »odgovornega« popivanja. Platforma za svobodnjake Fiverr je prav tako resno vzela letošnji dogodek. Poleg dnevnih predavanj in okroglih miz pravijo, da se je ljudmi iz industrije zvečer dobro podružiti na veselih uricah, na primer tukajin tukaj.

Medijske hiše stavijo na izobraževanje. Pa tudi zabavo.

Ne bodo manjkali niti bolj specializirani mediji, kot so DigidayAdWeekContagiousLittle Black BookKreativt Forum in The Drum (v četrtek bodo gostili Martina Sorrella, osredotočili naj bi se predvsem na njegov novi holding). Večina naštetih bo na svojih lokacijah organizirala dogodke ves čas festivala. Oglaševalsko tekmovanje Epica Awards (katerega del je tudi Marketing magazin) vsako leto na kosilu razglasi žirijo tekmovanja. Uredniški direktor tekmovanja Mark Tungate vabi 21. junija tudi k neformalnemu druženju

Zabave in dogodke seveda organizirajo tudi agencije, raziskovalne hiše in »martech« podjetja. V Havas Caféju in Haymarketu se bo »dogajalo« ves teden. V treh dneh podatkovna družba LiveRamp obljublja številne aktivnosti podnevi, sicer pa so letos specializirani za »afterje« po podelitvah. The Location Guide, ki filmarjem pomaga pri iskanju lokacij snemanj, bo podobno kot Google in Facebook obiskovalce zabaval na svoji plaži.

Če vam ne uspe priti na katerega od omenjenih dogodkov, jih lahko več preverite tukaj in tukaj.