• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na oglaševalske oskarje v Cannes s Talismanom

Ekipa Marketing magazina se v Cannes odpravlja na oglaševalske oskarje. Že sedmič potujemo v sodelovanju z Renaultom. Letos bo na kanskih ulicah izstopal Talisman. Prostora v avtu je dovolj, tudi za kakšnega leva ali dva (tri, štiri, pet ...). Tokrat držimo pesti za Agencijo 101, Grey Ljubljana in Zavod Radio Študent. "Cannes they?"

»Sprostite se, vozite Renault Talisman,« pravijo v Renaultu. Pot je dolga, mi pa se radi sproščamo ;)

Renault Talisman s prefinjenimi in elegantnimi linijami ter dinamičnim profilom, ki ga poudarjajo kromirani elementi, drzen sprednji del in visokotehnološka svetlobna podoba, prepričljivo izstopa v vseh pogledih. Idealno za udeležbo na najpomembnejšem oglaševalskem dogodku!  

In še zanimivost: Renault je partner mednarodnega filmskega festivala v Cannesu, kjer se je pred dobrim mesecem po rdeči preprogi pred festivalsko palačo sprehodilo še več zvezdnikov svetovnega kova. Kmalu se jim bodo pridružili še največji zvezdniki oglaševalske industrije.

Dajmo, naši!

Slovenske reprezentance sicer ne bo na najpomembnejšem športnem dogodku na svetu, bomo pa navijali za Agencijo 101, Grey Ljubljana in Zavod Radio Študent, pa tudi za mlada kreativca Medejo Kraševec in Damijana Peniča.

Mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions, ki bo med 18. in 22. junijem na Azurni obali, bodo obiskali tudi številni filmski, glasbeni in športni zvezdniki, ki bodo udeležencem podali svoj pogled na izzive v panogi kreativnega tržnega komuniciranja.

Med drugim se bodo predstavili filmski igralci Nikolaj Coster-Waldau, Thandie Newton in David Oyelowo, glasbenika Vic Mensa in St. Vincent ter televizijski voditelj Conan O'Brien. Na govorniški oder bo stopil tudi najprepoznavnejši obraz oglaševalskega sveta, nekdanji šef holdinga WPP Martin Sorrell.

Spremembe, veliko sprememb

Letošnji dogodek je zanimiv z več vidikov. Organizatorji so novembra 2017 napovedali številne novosti, ki zadevajo tako konferenčni (cenejše kotizacije, krajši festival) kot tudi tekmovalni del z drugačnimi tekmovalnimi skupinami. Premierno lahko letos kupite tudi digitalno prepustnico, ki omogoča prenos v živo.

Takole pa smo se imeli lani: