• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Danes je Dan D(iggit)

Ob 8. uri na Gospodarskem razstavišču svoja vrata odpira konferenca o digitalnem komuniciranju 07. Diggit. Pred udeleženci je dan, bogat s kakovostnimi predavanji. Zvečer bodo avtorjem najboljših digitalnih projektov podelili nagrade Diggit, ustanovitelj Cetre Matevž Klanjšek pa bo prejel zlati likalnik za digitalno osebnost leta.

V konferenčnem delu bo sedem osrednjih tem: digitalni izzivi v letu 2018, umetna inteligenca, tehnologija blockchain, novi poslovni pristopi, digitalne inovacije v letu 2017 in vplivnostni marketing. Popolnoma se bomo posvetili uspešnim slovenskim digitalnim zgodbam.

Ob 9. uri bo konferenco s pregledom najboljših digitalnih praks iz Evrope odprl Hando Sinisalu, za njim pa bo estonski napredek na poti do digitalne družbe predstavila Piret Reinson.

Prvič bo v Sloveniji nastopil prvi uradno priznani kiborg na svetu, in sicer boste lahko ob 10:25 prisluhnilu Neilu Harbissonu. V svojem prispevku »Renesansa človeške vrste« se bo posvetil spoznanju, da aktivno sodelovanje pri našem lastnem biološkem razvoju ni več teorija, temveč možnost.

Digitalni izzivi v letu 2018

Kakšni so rezultati raziskave o bruto naložbah v digitalno oglaševanje AdEx za leto 2017 in kaj ugotovitve pomenijo za slovensko digitalno oglaševanje, bo ob 11:10 pojasnil direktor IAB Slovenija Zoran Savin.

Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROM-u bo pojasnil, zakaj se v letu 2018 splača vlagati v razvoj aplikacij. Simon Slonjšak, segmentni vodja v Telekomu Slovenije, se bo osredotočil na potenciale glasovnega upravljanja naprav, Sebastjan Boh, strokovnjak za spletni marketing pri TSmedii, pa bo predstavil nova pravila igre v medijih.

Zora digitalne inteligence

Nikola Vuković, principal v The Boston Consulting Group, bo ob 12:15 govoril o nujnosti personalizacije in na podlagi študije primera kavarniške verige Starbucks podal štiri nasvete, kako naj se podjetja še bolj približajo svojim kupcem.

Klemen Dragar v IBM Slovenija skrbi za področje, ki združuje marketing z umetno inteligenco (»Watson Customer Engagement«). Na podlagi IBM-ove študije med direktorji marketinga bo pojasnil, kako so na umetno inteligenco pripravljeni marketinški oddelki podjetij in v kolikšni meri je že postala njihova realnost.

Kdo zna z blockchainom in kriptovalutami?

Veriga podatkovnih blokov, ki velja za temelj digitalnih valut, lahko, ob pravi implementaciji, pomeni pravo revolucijo na katerem koli področju delovanja in življenja. Ob 13:20 se bodo predstavili štirje projekti, ki temeljijo na tehnologiji blockchain, takšni, ki majejo temelje glasbene (Viberate) in video (Beyond Seen Screen) industrije, zavarovalništva (InsurePal) in avtomobilske industrije (Motogram). Predstavljeno bo tudi stanje na področju veriženja podatkovnih blokov v Sloveniji.

Novi poslovni pristopi

Digitalna ambicija več kot polovice podjetij je, da se na trgu pozicionirajo kot digitalni navigator, kažejo rezultati raziskave »Naslednja generacija: kako do uspeha pri digitalnih potrošnikih«, ki so jo opravili v podjetju A.T. Kearney. Kako postati digitalni navigator, bo na Diggitu razložil Marko Derča, podpredsednik omenjenega podjetja.

Ob 16:20 se bodo med drugim predstavili tudi primeri dobrih slovenskih praks. Predstavniki priznanih podjetij bodo v družbi spletnih vplivnežev ugotavljali, ali je vplivnostni marketing vzdržno marketinško orodje ali modna muha. Na zaključni okrogli mizipa bodo moderatorka Alenka Jakomin, Aljoša Bagola (Pristop), Miha Lavtar (Optiweb), Janja Božič Marolt (Mediana) in Uroš Drčič iskali odgovore na vprašanje, kako biti srečen v digitalnem svetu.

Po konferenčnem delu sledi podelitev nagrad Diggit, kjer se v 16 tekmovalnih skupinah za nagrade poteguje 70 del. Prednjačita trgovina ter hrana in pijača, med prijavitelji pa je največ del prijavila agencija Mediodrom, in sicer kar 14.