• Facebook
  • Twitter
  • RSS

K mojstrom po digitalni navdih – Best of Digital Marketing

Sprijaznimo se, neprisotnost na spletu pomeni komercialni samomor. Kako torej izstopati? Nekaj navdiha lahko dobite v sredo, 13. junija 2018, na seminarju The Best Of Global Digital Marketing. Mednarodni govorci iz Nemčije, Švedske, Poljske in Estonije bodo predstavili najboljših 20 digitalnih projektov lanskega leta.

Bi se lotili digitalne akcije, pa ste brez idej? Globalno uspešne projekte bodo predstavili mednarodni govorci, nekateri tudi soustvarjalci akcij, s podrobnim pregledom strategij, izhodišč, izvedb in ciljev, ki so si jih zadali naročniki pri delu z agencijami. In brez skrbi, številne od njih so začele z zelo majhnim proračunom.

Uvodno predavanje bo imel dvojec iz švedske agencije Åkestam Holst, ki je najbolj znana po odličnih akcijah za trgovca Ikeo (primer tukaj in tukaj). Digitalne adute agencije bosta razkrila Adam Reuterskiöld, partner in kreativni direktor, in Petter Hernmarck, umetniški direktor. Sledili bosta predavanji Dawida Szczpenaika, izvršnega kreativnega direktorja in partnerja v VML Poljska, in Richarda Pietscha, kreativnega direktorja v agenciji Grabarz & Partner. Digitalno popoldne bo sklenil Hando Sinisalu, direktor družbe case.digital, ki smo ga v Sloveniji gostili že večkrat.

Prav vsi predavatelji bodo poudarek namenili akcijam, ki so tako kreativne kot tudi učinkovite z dokazanimi rezultati. Predavatelji so akcije skrbno analizirali in s številnimi ustvarjalci projektov opravili podrobne intervjuje ali pa so jih celo soustvarjali.

Seminar bo 13. junija v Ljubljani (GZS). Več o dogodku in prijavi si lahko preberete tukaj.