• Facebook
  • Twitter
  • RSS

23. SMK, 2. dan: Marketinška (r)evolucija v praksi

23. Slovenska marketinška konferenca se je prvi dan vsebinsko osredotočala na disrupcijo oziroma (r)evolucionarne spremembe. Predavatelji drugega dne jih bodo »postavili« v prakso.

James Hall,  osrednji govorec drugega dne konference, se bo osredotočil na štiri vidike oblikovalskega razmišljanja (design thinking) v različnih panogah. Seveda bo pojasnil tudi, kako oblikovalski pristop uporabiti v praksi.

O »spremenjenem« marketingu, ki prinaša rezultate, bosta predavala Aleksandra Kregar (Atlantic Grupa) in Leon Korošec (Elan). Kregarjeva bo udeležence seznanila z razvojem in transformacijo funkcije marketinga v Atlantic Grupi, Korošec pa bo predstavil,  kako je Elan preobrazil razloge svoje blagovne znamke, produktnega portfelja, odnosa do kupcev in partnerjev. Skratka, prikazal bo Elanove odgovore na dobro znano, a premalokrat odgovorjeno vprašanje »zakaj?«.

Ob zaključnem pogovoru bosta Igor Maroša (Merkur) in Marko Lukić (Lumar) gostila predstavnika podjetja, ki je prejelo veliko nagrado marketinška odličnost. Govora bo torej o tem, kaj mora (sodobni) vodja marketinga storiti, da se bodo potrebne spremembe dejansko uresničile.