• Facebook
  • Twitter
  • RSS

23. SMK: Marketinški (r)evoluciji naproti

Sezona marketinških dogodkov je na vrhuncu. Danes se v Portorož (GH Bernardin) odpravljamo na 23. Slovensko marketinško konferenco, kjer bomo dobili tudi dobitnika nagrade marketinška odličnost.

Konferenco bo ob 9. uri odprl glavni govorec Jeremy Waite, globalni direktor trženja v družbi IBM. Na predavanju bo med drugim poskušal odgovoriti na vprašanja, kakšen bo marketing v prihodnjih petih letih, kako lahko pripravite svoj poslovni model za prihodnost in kaj je mogoče storiti že danes.

Tako kot vsako leto bodo tudi letos udeleženci SMK med prvimi izvedeli rezultate raziskave Mind Wide Open, ki jo Pristop pripravlja v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije. Ob 11. uri bo ugotovitve predstavil Lovro Gruden, direktor Indigo Consultinga (del skupine Pristop, specializirane za poslovno svetovanje).

Kot pravijo organizatorji, na 23. SMK ne bo govora o kriptovalutah, temveč o tehnologiji, ki jih poganja. Mitja Pirc (Datafund, Indigo Consulting) bo predstavil dolgotrajni učinek tehnologije veriženja podatkovnih blokov (blockchain) na marketing, Alexander Vasylchenko (Sofitto) bo govoril o ustvarjanju lastnega plačilnega sistema, Claudio Parrinello (Unico) pa o monetiziranju »digitalnega pomanjkanja«.

Prvi konferenčni dan bo ob 18.uri že tradicionalno zaključil skrivnostni gost iz sveta športa na temo (r)evolucije lastnega življenja.

Ob 19:30 sledi podelitev nagrade marketinška odličnost; v ožjem izboru je devet podjetij.