• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Danes in jutri digitalne poti vodijo v Milano

Evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) svoj največji dogodek, konferenco Interact, letos organizira v Milanu. Govorci se bodo 23. in 24. maja 2018 posvetili predvsem novi zakonodaji (ki je tik pred vrati) in vedno bolj napetim mednarodnim odnosom in tehnologiji.

Interact je najpomembnejši dogodek evropske industrije digitalnega oglaševanja. Na njem se zberejo vodilni evropski oglaševalci, digitalni strokovnjaki, agencije in založniki z namenom pridobivanja vpogleda v aktualna dogajanja v industriji. Med drugim so na konferenci premierno predstavljeni podatki iz raziskave o naložbah v digitalno oglaševanje AdEx po posameznih evropskih državah, tudi v Sloveniji (podrobneje si jo lahko ogledate tukaj.)

Osrednja tema prvega konferenčnega dne je prihajajoča uredba GDPR in z njo povezano varstvo podatkov.  Giovanni Butarelli, vodilni evropski nadzornik na področju varstva podatkov, bo o tej in z njo povezanimi temami v živo odgovarjal na vprašanja Konstantina Kamarasa, predsednika evropskega Urada za interaktivno oglaševanje. Strokovnjaki za varstvo podatkov iz »martech« družb MediaMath, AppNexus, Quantcast in OneTrust bodo udeležencem predstavili IAB-jeve nove smernice o prilagajanju na GDPR. Pomemben del konference bo tudi delavnica, kjer bodo IAB-jevi strokovnjaki udeležencem nudili vrsto izobraževanj o GDPR.

Organizatorji obljubljajo tudi odgovore na vprašanja o televiziji in digitalnih medijih, »ki si jih nihče ne upa postavljati«. Spremembe poslovnih modelov, predvsem kanale pridobivanja prihodkov založnikov bodo predstavili predstavniki medijskih hiš Axel Springer, The Telegraph in Schibsted Media.