• Facebook
  • Twitter
  • RSS

07. Diggit: Veliko dogajanja, malo oddiha

V sedmih programskih sklopih se bodo udeleženci 07. Diggita seznanili s tematikami, ki segajo vse od renesanse človeške vrste in digitalne inteligence do personalizacije in tehnologije blockchain. Se vidimo 12. junija!

»DIGGIT bo s kakovostnim in aktualnim programom v Ljubljano privabil vse tiste, ki želijo o svojem delu in vlogi v digitalnem svetu razmišljati drugače, s pozitivnim pogledom na prihodnost,« napoveduje Simona Kruhar Gaberšček, izvršna urednica revije Marketing magazin in programska direktorica 07. Diggita.

Človek, ki sliši barve in slika zvoke

Prvič bo v Sloveniji nastopil prvi kiborg na svetu Neil Harbisson. V čem je drugačen od nas, »navadnih« ljudi?  V lobanjo so mu vgradili anteno za prepoznavanje barv in slik. Predaval bo o spoznanju, da aktivno sodelovanje pri našem lastnem biološkem razvoju ni več teorija, temveč možnost. »To, da sami postanemo tehnologija, namesto da bi uporabljali ali nosili tehnologijo, odpira možnosti za dodatne organe in čutila onkraj tistih, s katerimi je omejena človeška vrsta,« je prepričan v Veliki Britaniji rojeni umetnik in aktivist.

Pred prvim tematskim sklopom bo o tem, kako postati globalni državljan nove digitalne države, govorila Piret Reinson, vodja ekipe estonskega programa e-Residency za marketing in komuniciranje, odgovorna za posodobitev platforme za upravljanje blagovne znamke države Estonije. Še prej bo pregled nedavnih najboljših digitalnih praks iz Evrope podal Hando Sinisalu, poslovni novinar, producent konferenc ter ustanovitelj in direktor podjetja Case.Digital.

Digitalno-izzivalno leto 2018

»Ključno vprašanje vsake blagovne znamke je, kako razviti aplikacijo, ki bo dosegla vašega potencialnega uporabnika ter bo koristna in dovolj relevantna, da jo bo redno uporabljal in nenazadnje postal ambasador blagovne znamke,« meni Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROM-u. Pojasnil bo, zakaj se v letu 2018 splača vlagati v razvoj aplikacij. Simon Slonjšak, segmentni vodja v Telekomu Slovenije, se bo osredotočil na potenciale glasovnega upravljanja naprav. Sebastjan Boh, specialist spletnega marketinga pri TSmedii, in Daniel Fazlić, urednik vsebin družbenih omrežij in namestnik odgovornega urednika pri Siol.net, bosta predstavila nova pravila igre v medijih. Kakšni so rezultati raziskave o bruto investicijah v digitalno oglaševanje AdEx za leto 2017 in kaj ugotovitve pomenijo za slovensko digitalno oglaševanje, pa bo pojasnil direktor IAB Slovenija Zoran Savin.

Zora digitalne inteligence

Nikola Vuković, principal v The Boston Consulting Group, se bo posvetil nujnosti personalizacije in na podlagi študije primera kavarniške verige Starbucks podal štiri nasvete, kako naj se podjetja še bolj približajo svojim kupcem.

Klemen Dragar v IBM Slovenija skrbi za področje, ki združuje marketing z umetno inteligenco (»Watson Customer Engagement«). Na Diggitu bo na podlagi IBM-ove študije med direktorji marketinga pojasnil, kako so na umetno inteligenco pripravljeni marketinški oddelki podjetij in v kolikšni meri je že postala njihova realnost.

Kako si podjetja lahko vpogled v navade potrošnikov olajšajo z napredno analitiko, bosta prikazala Steve Perks in Simon Waller iz družbe SAS.

Blockchain in kriptovalute

Veriga podatkovnih blokov, ki velja za temelj digitalnih valut, lahko, ob pravi implementaciji, pomeni pravo revolucijo na katerem koli področju delovanja in življenja. Na DIGGIT-u se bodo predstavili štirje projekti, ki temeljijo na tehnologiji blockchain, takšni, ki majejo temelje glasbene (Viberate) in video (Beyond Seen Screen) industrije, zavarovalništva (InsurePal) in avtomobilske industrije (Motogram). Predstavljeno bo tudi stanje na področju veriženja podatkovnih blokov v Sloveniji.

Novi poslovni pristopi

Digitalna ambicija več kot polovice podjetij je, da se na trgu pozicionirajo kot digitalni navigator, kažejo rezultati raziskave »Naslednja generacija: kako do uspeha pri digitalnih potrošnikih«, ki so jo opravili v podjetju A.T. Kearney. Kako postati digitalni navigator, bo na Diggitu razložil Marko Derča, podpredsednik omenjenega podjetja.

Umair Aslamv farmacevtski družbi MSD Norveška skrbi za inovativne digitalne rešitve, ki vodijo k boljšemu zdravju pacientov, odpravljajo vzroke za sistemsko neučinkovitost in izboljšujejo poslovne rezultate. Na Diggitu se bo posvetil marketingu rasti (angl. growth hacking), predstavil nekaj uspešnih primerov njegove uporabe v tehnoloških start-upih in kako lahko njegove prednosti izkoristi tudi farmacevtska industrija.

Na 07. slovenski konferenci o digitalnem komuniciranju DIGGIT se bodo med drugim predstavili tudi primeri dobrih slovenskih praks. Predstavniki priznanih podjetji bodo v družbi spletnih vplivnežev ugotavljali, ali je vplivnostni marketing vzdržno marketinško orodje ali modna muha. Na zaključni okrogli mizi pa bodo sogovorniki iskali odgovore na vprašanje, kako biti srečen v digitalnem svetu.

70 prijavljenih del, 16 kategorij, 4 velike nagrade

Pestro bo tudi v tekmovalnem delu. Desetčlanska strokovna žirija na čelu z Barbaro Randić, vodjo tržnih komunikacij za regijo Adriatik v podjetju Renault Nissan Slovenija, bo ocenjevala 70 prijavljenih del v 16 kategorijah. Največ prijav beležita kategoriji trgovina ter hrana in pijača.

Več informacij o prijavi in programu najdete na uradni spletni strani.