• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Za nagrade Diggit se poteguje 70 del

Prvi polčas tekme 07. Diggita je mimo. V 16 tekmovalnih skupinah se bo za nagrade potegovalo 70 del, med katerimi prednjačita trgovina ter hrana in pijača. Med prijavitelji je največ del prijavila agencija Mediodrom, in sicer kar 14.

Na 07. slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah Diggit bodo že petič podeljene nagrade za izjemne dosežke na področju digitalnega komuniciranja v Sloveniji. Desetčlanska strokovna žirija na čelu z Barbaro Randić, vodjo tržnih komunikacij za regijo Adriatik v podjetju Renault Nissan Slovenija, bo ocenjevala 70 prijavljenih del v 16 kategorijah. Največ prijav beležita kategoriji trgovina ter hrana in pijača.

Med prijavitelji je največ del (14) prijavila digitalna agencija Mediodrom. Sledi ji Agencija 101 s šestimi prijavami, AV studio in Renderspace pa sta prijavili vsaka po pet del.

07. Diggit bo 12. junija 2018 v GH Union v Ljubljani. Več o samem tekmovanju, članih žirije in programu si lahko preberete na uradni spletni strani.

Naj omenimo še, da je rok za zgodnje prijave osebne udeležbe podaljšan do petka, 11. maja 2018.