• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SpoMMinjamo se: Družbeno odgovorni 12. SKOJ

Nostalgično serijo člankov o slovenskih konferencah nadaljujemo z 12. Slovensko konferenco za odnose z javnostmi (SKOJ). Potekala je oktobra 2008 v Podčetrtku, osredotočena pa je bila na še vedno aktualno temo, in sicer družbeno odgovornost, ki je v luči finančne krize dobivala nove razsežnosti.

Po zapisu v 331. številki Marketing magazina (november 2008) je bilo med udeleženci 12. SKOJ-a največ zaposlenih v službah za odnose z javnostmi (60 odstotkov), 20 odstotkov udeležencev je bilo iz oddelkov za tržno komuniciranje, 10 odstotkov pa je bilo vodilnih menedžerjev in prav toliko novinarjev.

»Prihodnost odnosov z javnostmi je na internetu«

»Prišlo je do povečanega cinizma v družbi, zaradi česar bo komuniciranje družbene odgovornosti še bolj potrebno, pa tudi težje. Podjetja bodo morala vložiti še več truda, da bodo javnosti lahko dokazala, da ne lažejo,« je povedal dr. Dejan Verčič. V intervjuju za MM je še povedal, da je prihodnost odnosov z javnostmi na internetu.

Družbena odgovornost prepogosto prazna črka na papirju

Zbrani so med drugim ugotavljali, da je družbena odgovornost lahko konkurenčna prednost, a žal prepogosto ostaja le načelna kategorija. Sodeč po izjavah udeležencev je komuniciranje takrat vidno pridobivalo na pomembnosti, drugi so pogrešali boljši program večernih zabav, tretji pa so si najbolj zapomnili »pokanje« med novinarji in piarovci.

Nagradili so najboljše slovenske komunikacijske primere leta

Kot vsako leto so tudi na 12. SKOJ podelili nagrade prizma, ki jih Slovensko društvo za odnose z javnostmi podeljuje komunikacijskim projektom za odličnost v odnosih z javnostmi. Predsednica žirije je bila Lejla Kogej. Ob prebiranju lanskih zmagovalcev lahko opazite, da je bil tekmovalni program nekoliko drugačen. V sklopu kategorije programov v profitni dejavnosti sta bili agencija Spem in Nova KBM nagrajeni za komunikacijsko podporo ob prvi javni javni ponudbi delnic v Sloveniji. V neprofitnem sektorju je slavila agencija Pristop s komunikacijsko podporo projektu Natura 2000, orodja odnosov z javnostmi pa sta po mnenju žirije najučinkovitejše uporabili agencija Futura PR in Droga Kolinska za projekt »100 let blagovne znamke Donat Mg«.

 

Prizmo za prepoznavnost, učinkovitost in kreativnost je dobil takratni Si.mobil (zdaj A1 Slovenija) s prenovo blagovne znamke s sloganom »povej nekaj lepega«. Zelo zanimivo je, da je tudi desetletje pozneje prenova blagovne znamke opazila komunikacijska stroka. O tem pišemo v aktualnem Marketing magazinu.

 

Nagrada za najboljše interno glasilo je pripadla reviji podjetja Hidria, najboljše elektronsko glasilo, Eglasilo, pa so takrat imeli v Skupini Telekom.

 

Naj prevrtimo čas v sedanjost: 21. SKOJ bo med 15. in 16. majem 2018 v hotelu LifeClass v Portorožu.