• Facebook
  • Twitter
  • RSS

21. SKOJ: Izzivi so tu, kako se jih lotiti?

Čez dober teden, med 15. in 16. majem 2018, bo Hotel Slovenija v Portorožu gostil 21. Slovensko konferenco o odnosih z javnostmi (SKOJ). Rdeča nit letošnjega dogodka so izzivi sprememb pred organizacijami in vloga komunikatorjev pri iskanju rešitev na te izzive.

O izzivih sprememb za uspešno prihodnost

Komunikatorji bodo na 21. SKOJ med drugim izvedeli, da je pripravljenost na izzive ključna za upravljanje in krepitev ugleda ter nujna za učinkovito komuniciranje in sooblikovanje sprememb v prelomnih trenutkih. Strokovnjaki iz Slovenije in tujine bodo prvi dan konference razpravljali o tem, kako komunicirati podobo delodajalca ter kakšno vlogo imajo komunikatorji pri ustvarjanju prijetnega delovnega okolja, kako zasije blagovna znamka delodajalca in kako prepoznamo vplivneže v organizacijah. Drugi dan konference bo namenjen viharjem, v katerih se znajdejo komunikatorji in njihove organizacije, veščinam, ki so pomembne, kadar se komunikatorji znajdejo v krizi, in predlogom, kako se spoprijeti s težavami in iz njih stopiti še močnejši.

Nab(i)rati bo treba »komunikacijsko kondicijo« 

In kako so po vašem mnenju slovenski praktiki na področju odnosov z javnostmi pripravljeni na te izzive? »Vprašanje bi lahko razširili in se vprašali, kako so na izzive sprememb pripravljene organizacije. Kako so »fit« za vse intenzivnejšo tekmo ne le na trgu talentov, kjer se vse bolj kaže pomanjkanje potrebnih kadrov, pač pa tudi v skrbi za svoje zaposlene. Kako so pripravljene na upravljanje v teh dinamičnih časih in kako trdne so za primere morebitne krize. Praktiki za odnose z javnostmi se zavedamo, da je pripravljenost na spremembe pomembna, da si je treba nabrati »komunikacijsko kondicijo«, ki je ključna za upravljanje in krepitev ugleda ter nujna, da v prelomnih trenutkih učinkovito komuniciramo in sooblikujemo spremembe,« je za MM povedala Tina Cipot, predsednica PRSS.  

Ob tem sogovornica dodaja, da se lahko praktiki učijo iz dobrih praks tistih, ki so že naredili korak več, se morda tudi soočili s kakšno oviro, ki je niso predvideli, in na koncu dosegli želen uspeh. »Zato smo letošnji SKOJ oblikovali tako, da bodo udeleženci lahko prisluhnili izjemnim strokovnjakom s področja internega in kriznega komuniciranja ter znamčenja delodajalca ter spoznali tudi številne zanimive primere iz Slovenije in tujine.«

Od internih vplivnežev do drame v Drami

Med glavnimi govorci na konferenci napovedujejo Michaela Norda, norveškega svetovalca v globalnem komunikacijskem podjetju Fifth Business in člana mednarodnega izvršnega odbora svetovnega komunikacijskega združenja IABC. Razkril bo skrivnost prepoznavanja vplivnežev v organizacijah. O tem je govoril tudi v intervjuju za MM, ki ga lahko preberete v aktualni številki Marketing magazina. »Ko v podjetju prepoznamo vplivneže, jih moramo vprašati, ali bi radi postali ambasadorji in pomagali pri uresničevanju vizije in ciljev podjetja. Če pritrdijo, je z njimi treba delati. Ne samo narekovati, kaj se od njih pričakuje in kaj bomo počeli, ampak jih je trebatudi vprašati, kaj bi storili oni, kako bi oni komunicirali in dosegali ljudi. Pomemben element je soustvarjanje,« je povedal med drugim.

Med govorci organizatorji izpostavljajo še dr. Damjano Pondelek, direktorica podjetja Urednica, strokovnjakinja za strateški in krizni management, ki bo obiskovalcem predavala o kriznih situacijah v kolektivih, in Igorja Samoborja, ravnatelja SNG Drama Ljubljana, ki bo »razkril drame v dramah in Drami«.

Na 21. SKOJ se lahko prijavite tukaj, celoten program pa lahko preverite tukaj.