• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Interact 2018: Disrupcija, prilagajanje in prenova

Evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) svoj največji dogodek, konferenco Interact, tokrat organizira v Milanu. Govorci se bodo 23. in 24. maja 2018 posvetili predvsem novim tehnologijam, zakonodaji in vedno bolj napetim mednarodnim odnosom.

Kam gre digitalni ekosistem?

Konferenca Interact je najpomembnejši dogodek evropske industrije digitalnega oglaševanja. Na njej se zberejo vodilni evropski oglaševalci, digitalni strokovnjaki, agencije in založniki z namenom pridobivanja vpogleda v aktualna dogajanja v industriji. Med drugim so na Interactu premierno predstavljeni podatki iz raziskave o naložbah v digitalno oglaševanje AdEx po posameznih evropskih državah, tudi v Sloveniji. Kot poudarjajo tudi sami organizatorji, poslovna rast v Evropski uniji sloni na digitalnem oglaševanju, ki k evropskemu gospodarstvu na leto prispeva 526 milijard.

GDPR je pred vrati ... Kaj pa zdaj?

Osrednja tema letošnjega Interacta je prihajajoča uredba GDPR in z njo povezano varstvo podatkov. Giovanni Butarelli, vodilni evropski nadzornik na področju varstva podatkov, bo o tej in z njo povezanimi temami v živo odgovarjal na vprašanja Konstantina Kamarasa, predsednika evropskega Urada za interaktivno oglaševanje. Strokovnjaki za varstvo podatkov iz »martech« družb MediaMath, AppNexus, Quantcast in OneTrust bodo udeležencem predstavili IAB-jeve nove smernice o prilagajanju na GDPR. Pomemben del konference bo tudi delavnica, kjer bodo IAB-jevi strokovnjaki udeležencem nudili vrsto izobraževanj o GDPR.

Evgenij Morozov, avtor knjige The Net Delusion: How Not to Liberate the World, bo svoje predavanje namenil zelo aktualni temi. Poskušal bo odgovoriti na vprašanje, ki jezi marsikatero platformo, in sicer, kaj se zgodi, ko digitalni velikani opustijo – digitalno oglaševanje.Franck Sineau, globalni direktor medijskega oddelka v Richemontu, bo predstavil pristop ene največjih luksuznih blagovnih znamk na svetu.

Področje digitalnega oglaševanja je »razdelilo« tudi založnike, ki iščejo nove vire prihodkov, in oglaševalce, ki hočejo maksimizirati svoje naložbe. Prve bodo zastopali Schibsted, The Telegraph in Axel Springer, druge pa Coca-Cola, Nestlé, in Diageo.

Manjkala ne bodo niti predavanja in razprave o umetni inteligenci, virtualni resničnosti, digitalnem zunanjem oglaševanju (DOOH) in digitalnega zvoka.

Kot nam je povedal Zoran Savin, predsednik IAB Slovenija, njihovi člani sicer nimajo dodatnih popustov, vendar pa dobi organizacija za vsakih 10 prijavljenih oseb s kodo »SLOIAB« eno brezplačno vstopnico, ki jo bodo podelili enemu izmed članov. Zato pri IAB Slovenija pozivajo vse, ki se bodo prijavili, naj uporabijo to kodo.