• Facebook
  • Twitter
  • RSS

20. SEMPL plava med formo in vsebino

Konferenca medijskih trendov SEMPL letos praznuje dvajset let. 29. in 30. novembra 2018 se bo v Portorožu (GH Bernardin) zbralo več kot 1.200 strokovnjakov medijsko-komunikacijske stroke. Za privlačno jubilejno podobo dogodka so tudi letos poskrbeli v agenciji Futura DDB.

Jubilej bo občutiti na vseh ravneh

»Program je tisti del SEMPL-a, s katerim vsako leto razvajamo naše udeležence in s katerim smo si prislužili ugled enega najkakovostnejših dogodkov v tem delu Evrope. Seveda si želimo 20. rojstni dan praznovati ne le simbolno, temveč tudi s presežki na samem dogodku, pri čemer posebno pozornost namenjamo programskemu delu,« napoveduje Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a in direktorica Media Poola.

»Močen« začetek potrjenih govorcev - s Petrom Hinssenom!

Veste, kaj bo dan pojutrišnjem? Mi tudi ne. Prav zato, ker (še) ne vemo, se je ob tolikšni hitrosti sprememb nanje dobro pripraviti. O tem pa veliko ve in predava Peter Hinssen, ki je prvo potrjeno zvezdniško ime. Je eden najbolj prodornih in karizmatičnih podjetnikov in svetovalcev na področju inovacij, vodenja in vpliva digitalizacije na družbo in posel. Med drugim mu zaupajo Apple, Google, Forbes, PayPal, MasterCard in Microsoft.

»Kdaj se morate osredotočiti na »naslednjo veliko stvar«? Ne, ko vam gre slabo, niti takrat, ko ste na vrhuncu. Najboljši čas, da dejansko razmislite o prihodnosti, je v trenutku, ko vam gre zelo zelo dobro!,« je prepričan Hinssen.

Jubilejni SEMPL vabi z morsko deklico, a brez zaletevanja v čeri

Celostno grafično podobo 20. SEMPL-u ponazarja morska deklica. To je tista popkulturna interpretacija mitoloških bitij, ki so ladje mornarjev s petjem zvabile na čeri. V dvajsetih letih delovanja je SEMPL, ki poleg forme v ospredje že ves čas postavlja predvsem vsebino, namreč moral priplavati na površje v morju številnih uveljavljenih marketinških dogodkov.

»Za dobro celostno izkušnjo morata forma in vsebina hoditi z roko v roki. Privlačna forma nas sicer lahko zapelje, a če v sebi ne skriva prave vsebine, dober prvi vtis hitro izzveni,« podobo konference pojasnjujejo v Futuri. In ne skrbite. Obljubljajo, da za razliko od mitoloških nezgod na obali SEMPL-a na čeri ne boste naleteli.

V okviru konference SEMPL bodo z nagradami Sempler tudi letos nagrajeni največji medijski dosežki v regiji. Poleg tega bodo imenovali že četrtega medijskega menedžerja leta, ki se bo v klubu prejemnikov tega naziva pridružil Pavlu Vrabcu (Pro Plus), Marku Kolblu (Europlakat) in Petru Franklu (Časnik Finance).