• Facebook
  • Twitter
  • RSS

07. Diggit: Nekdo mora biti zgled. Boste to vi?

Le še do jutri lahko razkrijete (digitalnega) asa v rokavu. 26. april 2018 je zadnji dan za prijave del na 07. Diggit.

»Trendi dajejo ideje in možnost analize kolektivnega vedenja potrošnikov. Ko ustvarjamo nov izdelek ali kampanjo, nam te izkušnje pomagajo, da izstopimo iz okvirjev in razvijemo nekaj edinstvenega,« pravi Katarina Borovšak, vodja blagovne znamke v Radenski in članica žirije 07. Diggita. Poleg nje bodo prijavljena dela ocenjevali še predsednica Barbara Randić, sicer vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik v Renault Nissan Slovenija,  Sanja Likar, direktorica strategij v agenciji Renderspace, Jaka Lenardič, direktor agencije ENKI, Milena Jakovljevič, partnerica in vodja digitalnega marketinga v agenciji Mediodrom, Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja v Mercatorju, Dušan Boldin, digitalni strateg v agenciji AV studio, Uroš Mihelčič, vodja trženja pri Fordu, Jasna Kajtazovič, direktorica službe za razvoj in marketing v Abanki, Maka Lippai Senekovič, vodja oddelka internetnega trženja v Pro Plusu.

Kdaj, če ne zdaj?

Na 7. slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah Diggit bodo petič podelili nagrade za najboljše digitalne rešitve. Dela lahko prijavite v sedemnajst tekmovalnih kategorij, in sicer: avtomobilska industrija, B2B, farmacija, finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo, hrana in pijača, informacijska tehnologija in telekomunikacije, izdelki in storitve za otroke, izdelki za dom, javni sektor, mediji in zabava, neprofitne organizacije, prodaja, storitve, šport, trgovina, turizem in virtualna resničnost (VR).

Žirija bo med vsemi prijavljenimi deli v kategorijah zlatih nagrad Diggit izbrala še štiri prejemnike velikih nagrad, in sicer za najboljšo digitalno inovacijo, najcelovitejšo digitalno strategijo, najizvirnejše digitalno oglaševanje in najzgovornejše družbene medije

Za konec pa še namig za prijavitelje, zaradi katerih sestavin je digitalna akcija izjemna. »Ključni elementi odlične digitalne komunikacijske kampanje so pravo sporočilo za ciljne skupine, personalizacija sporočila glede na komunikacijski kanal in ciljno skupino, natančno ciljanje in ne nazadnje inovativne rešitve v digitalnem okolju,« svetuje Barbara Randić, predsednica žirije.

07. Diggit bo 12. junija 2018 v GH Union v Ljubljani. Več o samem tekmovanju, članih žirije in programu si lahko preberete na uradni spletni strani.