• Facebook
  • Twitter
  • RSS

27. SOF 1. dan - Povedali so

MMTV je prvi dan 27. SOF-a ujela vrsto zanimivih sogovorcev in festivalskih trenutkov.

Zdaj že tradicionalni pozdrav udeležencem SOF-a s strani Mojce Briščik, izvršne direktorice SOZ-a.

Samo Muhič in Domen Husu (Yin + Young) sta predstavila slovensko oglaševalsko letino. Kaj je (idejno) novega v primerjavi z lani? So agencije končno osvojile umetnost predstavitvenega videa? Kako »močna« je družbena komponenta pri nas?

Thomas Kolster aka Mr Goodvertising pravi, da gre dobiček lahko z roko v roki z ljudmi. Kaj je boljši namen, da podjetja plačujejo davke ali ustvarjajo družbene kampanje?

Eden od trendov med velikimi igralci v industriji je, da agencijske aktivnosti »selijo« v hišo. Pri Renaultu po drugi strani stavijo na uglašeno oglaševanje. 

 Marjan Novak, urednik Marketing magazine, se je s prijateljem in poslovnežem Markom Kolblom pogovarjal o temah, ki jih mora poznati vsak, ki želi uspeti v poslu.