• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Interact 2018: Disrupcija, prilagajanje in prenova

Evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) svoj največji dogodek, konferenco Interact, tokrat organizira v Milanu. Govorci se bodo 23. in 24. maja 2018 posvetili predvsem novim tehnologijam, zakonodaji in vedno bolj napetim mednarodnim odnosom.

Kaj čaka digitalni ekosistem?

Konferenca Interact je najpomembnejši dogodek evropske industrije digitalnega oglaševanja. Na njej se zberejo vodilni evropski oglaševalci, digitalni strokovnjaki, agencije in založniki z namenom pridobivanja vpogleda v aktualna dogajanja v industriji. Med drugim so na Interactu premierno predstavljeni podatki iz raziskave o naložbah v digitalno oglaševanje AdEx po posameznih evropskih državah, tudi v Sloveniji.

Govorci bodo razpravljali o prihajajoči uredbi GDPR, disruptivnih (digitalnih) silah in prilagajanju podjetij nanje ter o tem, kako znova odkriti digitalni ekosistem, da bi zagotovili trdno podlago za rast poslovanja v prihodnosti. Med drugim se bodo na govorniškem odru zvrstili Evgenij Morozov, avtor knjige The Net Delusion: How Not to Liberate the World, Giovanni Butarelli, vodilni predstavnik Evropske unije na področju varstva podatkov, in Franck Sineau, globalni direktor medijskega oddelka v Richemontu. Svoj pogled bodo razkrili tudi predstavniki Coca-Cole, Nestléja, Diagea in številnih založnikov.

Celoten program najdete tukaj.