• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Za nagrade 27. SOF-a se poteguje 366 del

Na tekmo 27. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) je letos prijavljenih 366 del, kar je 30 manj kot lani. Je pa večje število prijav na tekmovanju za mlade kreativce, ki jih je letos 25 (lani 20). Zmagovalci 27. SOF-a bodo znani v petek, 13. aprila zvečer, ko bo v Portorožu potekala slavnostna prireditev s podelitvijo nagrad in priznanj.

Kljub padcu prijav organizatorji zadovoljni z oglaševalsko letino

Število prijavljenih del v primerjavi z lanskim, 26. SOF-om, je letos manjše za 30 del ali 7,6 odstotka. Predstavniki Sveta tekmovalnega programa SOF (STP SOF) padec pripisujejo dvema razlogoma. V prvi vrsti je to izostanek manjših prijaviteljev iz preteklih let, ki so skupaj prispevali slabo petino del, poleg tega pa beležijo večji upad prijavljenih del v skupini film.

​»Na upad prijav televizijskih oglasov je zagotovo vplival trend selitve komunikacijskih proračunov v druge kanale, kar pušča sledi v celotni komunikacijski krajini. Hkrati pa je tudi sodelovanje na tekmi OFF SOF zadnji dve leti plačljivo, kar zagotovo vpliva na število prijav. Zato smo, kljub nekoliko nižjemu številu prijavljenih del, s skupno letino na tako majhnem trgu zelo zadovoljni,« so število prijavljenih del komentirali predstavniki Sveta tekmovalnega programa SOF (STP SOF).

Prijavljena dela bo ocenjevala žirija pod vodstvom Mitje Petroviča, samostojnega svetovalca za tržno komuniciranje. V njej so še Vladimir Ćosić, digitalni kreativni direktor v agenciji McCann Beograd, Blaž Kocjančič, kreativni direktor v agenciji Internavti, mag. Tomato Košir, oblikovalec vidnih sporočil, Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica v agenciji Grey Ljubljana, Sara Mekinc, interaktivna kreativna direktorica v agenciji Pristop, Boštjan Napotnik, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, Tomasz Pirc, strokovnjak za uporabniško izkušnjo v agenciji Innovatif, in Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor v agenciji Luna\TBWA.

V drugem krogu ocenjevanja del v tekmovalni skupini celostne komunikacijske akcije se jim bodo pridružile še Mojca Avšič, direktorica marketinga v strateški poslovni enoti množični trg v Telekomu Slovenije, Petra Čadež, direktorica marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi, in Janja Štular, vodja marketinga v Sparu Slovenija.

Na tekmovanju za »mlade leve« kar 25 parov

SOF tudi letos mladim kreativcem do 30. leta starosti nudi priložnost, da pokažejo svoje znanje. Zmagovalni par natečaja bo pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice odpotoval na mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions 2018. Tam se bo v globalni konkurenci udeležil tekmovanja »Young Lions« v kategoriji digitalnih akcij (Digital).

Več o tekmovalnem delu festivala si lahko preberete tukaj.