• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dogodki tedna

V tem tednu se bo zvrstilo precej domačih in tujih dogodkov s področja marketinga, odnosov z javnostmi in tržnega komuniciranja.

Če boste v ponedeljek v Londonu, vas utegne zanimati Evropski teden oglaševanja (Advertising Week Europe). Zanimivih govorcev bo res veliko, med drugim glasbena zvezdnica Nicole Scherzinger, Nicola Mendelson, podpredsednica Facebooka za regijo EMEA, Rob Bloom, digitalni direktor pri McClarnu, in sirJohn Hegarty, ustanovitelj agencije BBH. Vse podrobnosti najdete na spletni strani dogodka.

Prvi pomladni dan je (vsaj v Ljubljani) dan tržnokomunikacijske učinkovitosti. Na Dnevu Effie v hotelu Slon z začetkom ob 9. uri bodo predavali Les Binet (Adam&Eve DDB), Mona Opran (Centrade-Cheil), Ana Ivandić (Innovatif) in Petra Čadež (Atlantic Grupa). Več informacij o dogodku najdete tukaj, intervju z Lesom Binetom pa si lahko preberete tukaj.

Istega dne se bo Ženevi sestala svetovna komunikacijska stroka, saj se začenja Svetovni komunikacijski forum (World Communication Forum).

IBM Slovenija na drugi pomladni dan, 22. marca 2018, vabi na dogodek IBM THINK marketing, ki združuje marketing z zelo aktualno tematiko – umetno inteligenco. IBM-ova strokovnjaka Klemen Dragar in Klemen Koselj z gostom Lazarjem Džamićem pripravljata pogovor o trendih uporabe umetne inteligence v poslovanju in našem vsakdanu ter kako na ta način ustvarjati dodano vrednost.

Prav tako 22. marca pa bo v Kinu Šiška študentska marketinška konferenca Fanfara. Vsako leto se osredotoča na drugo temo, letošnja je prihodnost. Tokratna bo obravnavala trende na področju uporabniške izkušnje, prihodnosti služb, kriptovalut, visoke tehnologije, strojnega učenja, inovativnih podjetij in številnih drugih področij. Podrobneje o programu si lahko preberete tukaj.