• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mali veliki seminar s številnimi mednarodnimi gosti: BOGDM - Best of Global Digital Marketing

Pri pripravi digitalnih aktivnosti se je treba zgledovati po dobrih praksah. Zakaj se ne bi zgledovali po najboljših? V sredo, 13. junija 2018, bo v prostorih GZS seminar The Best Of Global Digital Marketing, na katerem bo pet mednarodnih govorcev iz Nemčije, Švedske, Poljske in Estonije predstavilo najboljše digitalne projekte lanskega leta.

 Zakaj je The Best Of Global Digital Marketing tako poseben in zakaj ga ne smete zamuditi? Zato, ker bodo uspešne globalne digitalne akcije predstavili mednarodni govorci, sicer tudi sami praktiki, s podrobnim pregledom strategij, izhodišč, izvedb in ciljev, ki so si jih zadali naročniki pri delu z agencijami.

Uvodno predavanje bo imel dvojec iz švedske agencije Åkestam Holst, ki je najbolj znana po odličnih akcijah za trgovca Ikeo. Digitalne adute agencije bosta razkrila Adam Reuterskiöld, partner in kreativni direktor, in Petter Hernmarck, umetniški direktor. Sledili bosta predavanji Dawida Szczpenaika, izvršnega kreativnega direktorja in partnerja v VML Poljska, in Richarda Pietscha, kreativnega direktorja v agenciji Grabarz & Partner. Digitalno popoldne bo sklenil Hando Sinisalu, direktor družbe case.digital, ki smo ga v Sloveniji gostili že večkrat.

Prav vsi predavatelji bodo poudarek namenili akcijam, ki so tako kreativne kot tudi učinkovite z dokazanimi rezultati. Predavatelji so akcije skrbno analizirali in s številnimi ustvarjalci projektov opravili podrobne intervjuje ali pa so jih celo soustvarjali.

Več o dogodku in prijavi si lahko preberete tukaj.